Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

love is in the air everywhere i go around :)



Πηγες να κοιμηθεις...ναι ναι ναι εχεις δικιο γαμωτο...πρεπει να νικησω τους φοβους μου...θα το κανω...μικρη μου ξεριες ποολυ καλα πως θα το αποκτησεις κι εσυ το ζαρζαβατικο σου...οχι το μαρουλακι μου βεβαια γιατι ειναι μοναδικοοοο...και ναι το παραδεχομαι δημοσιως...ΤΟΝ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!!!!!!

Οσον αφορα την Αγγελα σημερα καταλαβα πως οσον αφορα τις ανασφαλειες της...μοιαζουμε...απλα εγω δεν εχω μεγαλο προβλημα να εκφρασω αυτο που νιωθω μου ειναι ευκολο...εγω σκεφτομαι το μετα...ετσι ενιωσα οταν σε ειδα να κλαις με το μηνυμα του Γιαννη...μου ρθε να μπω μεσα στον υπολογιστη και να βρεθω εκει...! Δεν πειραζει ομως...θα επιβιωσουμε....το πιστευω...μην εκπλησσεσαι...αληθεια ειναι!!!

Ειμαι πτωμα αλλα η Αγγελα θελει παρεα και δεν παω ακομα για υπνο... :s υπομονη...πιστευω πως την βοηθησαμε σημερα...και χαιρομαι...η καλη πραξη της μερας...! Κερδισες στο scrabble γαμωτοοο...και σε περνουσα πριν πολυ...πφφφφ,που θα παει θα σε κερδισω...ευχαριστω για σημερα...!

μιλαμε αυριοοοοοο
φιλιααααααααααααααααααααααααααααααααααα

ΥΓ.περιμενω το καλοκαιρι σα τρελη...να κανουμε τις μαλακιες μας :p
μου λειπεις πολυ...!!! 66 μερες αντε περνανεεεεε
επ επ να ξερεις περιμενω πλακατ στο αεροδρομιο χαχαχαχα :p




το αεροδρομιακι της Γενευης...απο εκει θα ρθω να σε παρω οταν μου ρθεις...αααα μην μου μπερδευεσαι εσυ θα ρθεις να με παρεις απο αλλου...ναι ναι απο αυτο :p


statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: