Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Αναλαμπες...!




Οχι οχι οχι...δεν ειναι καταθλιψη απλα με ''αναστατωσε'' η αλλαγη του καιρου...je te jure, c'est pas ca, je suis sure!!! Ολα μου φταινε...δεν εχω υπομονη(οχι πως ειχα και ποτε)...θελω Ελλαδα...ναι ναι ναι ξερω πως φταιει και το θεμα: μαρουλακι...ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ εχω τα νευρα μου...γιατι το μαρουλακι απο χθες κανενα σημαδι ζωης...και μετα αναρρωτιεμαι πως ενας ανδρας επηρεαζει με μια πραξη του την ζωη μας...Πως ξεφευγει κανεις απο αυτο αληθεια? Με κουραζει αρκετα...και γιατι δεν πηρε...και γιατι γιατι γιατι γιατι...???

Η τελευταια καλη μου συνηθεια ειναι να στρωνω κουβερτα στο μπαλκονακι,αρκετη νικοτινη και κοκκινο κρασι...καθομαι ακουω μουσικη και βλεπω τα αστερια...βρεχει και εχει 6 βαθμους,δεν με πτοει ομως...αδιαφορω...καθομαι και χανομαι...ακουω και τα σπουργιτια που κελαηδουν...εκπληκτικο? Τι? Οοοο ξεχασα...ξερω τι θα μου πεις...πως για χιλιοστη ακομα φορα θα κρυωσω και θα αρχισω να γκρινιαζω και μπλα μπλα μπλα...οταν ομως καθομαι εκει...που ειμαι μακρια απο ολους και ολα...σαν να δραπετευω!

Βασικα,δεν μπορω να εξηγησω το γιατι και το πως...αλλα νιωθω μια απογοητευση...για ποιο η ποιον/α? Επισης δεν γνωριζω,μαντευω ομως...ειμαι σιγουρη δε πως αμα κοιταξω στο καθρεπτη θα διαλυθει καθε υποψια...

ανακαλυψα κατι ομορφο...και θελω να το μοιραστω μαζι σου...βλεπε...

''Οταν η αγαπη σας γνεφει ακολουθηστε την,παρολο που οι δρομοι της ειναι σκληροι και αποτομοι. και οταν τα φτερα της σας τυλιξουν,δοθειτε της,παρολο που το ξιφος που ειναι κρυμμενο αναμεσα στα φτερα της μπορει να σας πληγωσει. Και οταν σας μιλα πιστεψτε την παρολο που η φωνη της μπορει να συντριψει τα ονειρα σας σαν το βορια που τον κηπο ερημωνει. Γιατι οπως η αγαπη σας στεφανωνει ετσι και θα σας σταυρωσει.Οπως ειναι για το μεγαλωμα σας ετσι ειναι και για το κλαδεμα σας. Οπως ανεβαινει στη ψηλοτερη κορφη σας και χαιδευει τα τρυφεροτερα κλαδια σας που ριγουν στο ηλιο,ετσι θα κατεβει και στις ριζες σας και θα τις τρανταξει στη προσκολληση τους στη γη.Σα δεματια καλαμποκι σας μαζευει κοντα της.Σας χτυπα στο αλωνι της για να σας γυμνωσει.Σας κοσκινιζει για να σας απαλλαξει απο τους φλοιους.Σας αλεθει μεχρι να γινετε λευκοι.Σας ζυμωνει μεχρι να γινετε μαλακοι.Και μετα σας στελνει στην ιερη φωτια της,για να γινετε ιερο ψωμι για το ιερο συμποσιο του Θεου.Ολα αυτα τα πραγματα θα σας κανει η αγαπη για να γνωρισετε τα μυστικα της καρδιας σας και στη γνωση αυτη να γινετε ενα κομματι απο τη καρδια της Ζωης.Αν ομως στο φοβοσας αναζητησετε μονομονο τηγαληνη της αγαπης και την απολαυση της ,τοτε θα ειναι καλυτερα να σκεπασετε τη γυμνια σας και να φυγετε απο το αλωνι της αγαπης ,σε ενα κοσμο διχως εποχες,οπου θα γελατε αλλα οχι με ολο σας το γελιο και θα κλαιτε αλλα οχι με ολο σας το δακρυ.Η αγαπη δε δινει τιποτα αλλο απο τον εαυτο της και δε παιρνει τιποτα παρα απο τον εαυτο της.Η αγαπη δε κανει τιποτα χτημα της ουτε και γινεται η ιδια χτημα.Γιατι η αγαπη αρκειται στην αγαπη.Οταν αγαπατε δε πρεπει να λετε <<ο θεος ειναι μεσα στη καρδια μου>>, αλλα μαλλον <<ειμαι μεσα στη καρδια του θεου>>.Και μη νομιζετε οτι μπορειτε να κατευθυνετε τη πορεια της αγαπης,γιατι η αγαπη αν σας βρει αξιους,θα κατευθυνει αυτη τη πορεια σας.Η αγαπη δεν εχει καμμια αλλη επιθυμια απο το να εκπληρωσει τον εαυτο της.Αλλα αν αγαπατε και επιμενετε να εχετε επιθυμιες ασ ειναι τουτες οι επιθυμιες σας:Να λιωσετε και να γινετε σαν ενα τρεχουμενο ρυακι,που τραγουδα τη μελωδια του τη νυχτα.Να γνωρισετε το πονο της πολυ μεγαλης τρυφεροτητας. Να πληγωθειτε απο την ιδια σας τη κατανοησα της αγαπης. και να αιμοραγησετε προθυμα και χαρουμενα.Να ξυπνησετε το ξημερωμα με μια φτερωτη καρδια και να ευχαριστησετε για μια ακομα ημερα αγαπης.Να αναπαυθειτε το μεσημερι και να συλλογιστειτε την εκσταση της αγαπης. Να γυρισετε σπιτι το βραδυ με ευγνωνοσυνη.Και μετα να κοιμηθειτε με μια προσευχη για τον αγαπημενο στην καρδια κι εναν υμνο επαινου στα χειλη.''




ταιριαζει...αν και το εχουμε λιωσει το τραγουδι αυτο...ποτε δεν προκειται να το βαρεθω...οπως καταλαβαινεις αυτη την στιγμη η κατασταση μου δεν ειναι και η καλυτερη...εχω την αγγελα να κλαιει για τον Αγγελο γιατι διαβασε το μηνυμα της και τα νεα δεν ειναι πολυ καλα...! Σκεφτομαι και το μαρουλακι που μου χει ριξει γραψιμο ξεγυρισμενο...και να βαζει η Αγγελα Μαλαμα,Τσαλιγοπουλου,Ζερβουδακη,Χαρουλη...κανονικο προγραμμα ενοδιας...αλλααααα...σε καταθλιψη...πειτε μου που ειναιτα ξυραφακια? αντε γυρνα σπιτι να μιλησουμε γιατι την Αγγελα καλα μονη μου αδυνατω να την κανω...ειμαι και εγω οπως ειμαι...αστα βραστα...

περιμενωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: