Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

όχι δεν τρέμω τον σταυρό…

 

Με θέα την λίμνη τέρμα στα ακούστηκα η Μποφιλιου…. και χτυπιέμαι….θυμάσαι τότε που σου στείλε μήνυμα ο Γιάννης και εγώ μόλις είχα χωρίσει με τον Κώστα? Βάλαμε Μποφιλιου τέρμα και τραγουδούσαμε , ουρλιάζαμε βασικά…

Έτσι κάνω τώρα…έβαλα την playlist δεν σκεφτομαι τίποτα απολύτως καπνίζω και τραγουδώ και γαμω γάμο ο αναπτήρας μου χάλασε …. πφφφφ….

 

‘’κι αν αγαπώ θέλω να ακούω πως μ’ αγαπάνε

κι αν αφεθώ να χουνε κάπου να με πάνε

και θα αφεθώ αρκεί να δω πως κάπου πάω

 

εκεί που πάω να βάλω το περίφημο delete της Τζούλιας … το όποιο μου παίρνει καιρό αλλά άμα το κάνω δεν έχει γυρισμό …. τσουπ στο προσκήνιο πάλι το μαρουλάκι … Πέμπτη βράδυ χαλαρή ακούω μουσική έχω χαρεί που επιτέλους βγήκε το 17 επισοδειο της ονειροπαγιδας … μου στέλνει η Αγγέλα στο msn

Αγγέλα : πάρε την ειρήνη θέλει να σου πει για τον Γιώργο

Τζούλια : –αρχίζει το βρίσιμο- πωωωω ρε πουστη ….

και η ταχυκαρδία ξανά έρχεται, αναιρεί κάθε αίσθημα που είχα αρχίσει να δημιουργώ,μάλλον κάθε απόφαση που είχα πάρει με πολύ κόπο….να απομακρύνομαι και να ξεχνώ –όσο μπορώ- τσουπ…αι σιχτιρ…τι έκανα? να ξεχάσω θέλω ο άνθρωπος να ξεχάσω και να πάω μπροστά (‘’και βλέπω τώρα την ουσία στις σχέσεις μόνο η απουσία) ένα πράγμα με ενοχλεί όσο τίποτα ,και με ενοχλεί γιατί μου θυμίζει έμενα (!!!!) να μην είσαι ξεκάθαρος . Βαρέθηκες καλό μου? Δεν με θες πια? Τέλος πaντων δεν με γουστάρεις… πες το γαμω γαμω πες το μόνο μην εξαφανίζεσαι ξαφνικά ενώ όλα εinai καλά…άνθρωποι είμαστε ρε ΜΙΛΑΜΕΕΕΕ,μεγάλη διάφορα από τα ζωάκια…την ομιλία καλό μου μαρουλάκι την έχουμε για να μιλάμε… αλλιώς να πας στα άλαλα που κι αυτοί οι άνθρωποι μiλανε περισσότερο από σένα…και όχι μόνο αυτό δεν πουλάvε συναισθήματα!!! Ακούς? Τα συναισθήματα δεν είναι περιοδικά, ρούχα …. δεν πουλιούνται , δεν μου αρέσει έμενα όταν κάποιος υποβιβάζει τόσο τα συναισθήματα…είναι ότι πιο καθαρό και ατόφιο έχει κάποιος να σου δώσει….χορτασαααα χόρτασα από λόγια…για άλλη μια φορά έρχεται η φωτεινή επιγραφή που ‘’φωναζει’’ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ??? ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΑΑΑΑ!

 

‘’Κι όσο τη γη αυτή γυρίζει μ'ένα σώμα
δεν έχω κλείσει τις παρτίδες μου ακόμα.
Κι όσο στο στήθος η καρδιά μου θα χτυπάει
θα με κρατάει αυτή η ζωή κι ας μην μου πάει.’’

Άσε που δεν κατάλαβα τίποτα από όσα είπες με την ειρήνη. Πραγματικά μήπως μου πες ψέματα για την ηλικία σου? Γιατί και ο πρώην που είναι 19 ήταν πιο ώριμος από σένα… και δεν σου φαίνεται γαμωτο … και το χειρότερο? είμαι ακόμα ερωτευμένη… ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩΩΩΩΩΩΩ  :)  Αλλά το απολαμβάνω, γιατί έπεσα χτύπησα και ένιωσα ζωντανή…γιατί ο πόνος δεν είναι ντροπή, ζωντάνια σε κρατά σε εγρήγορση…

πεταωωωωωω αυριοοοοοοοο θα μαι αθηναααααααααααααααααααααααααααααα μα τιιιιι συγκίνηση….κάθε φορά που έρχομαι Ελλάδα ο αέρας μυρίζει αλλιώς –όχι καυσαέριο όχι- μυρίζει Ελλάδα,εχει μια τέλεια μυρωδιά αχ αχ κάθε φορά μου έρχεται να ουρλιάξω από χαραααα ΗΡΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ να φιλήσω το έδαφος και να το αγκαλιάσω….όχι δεν παραληρώ απλά η χαρά μου είναι απερίγραπτη….βεβαία κρατά μόνο μέχρι να βγω από το αεροδρόμιο…μετά απογοήτευση….πλήρης….γαμω…δεν πειράζει όμως….γιατί την στιγμή που φτάνω ‘σπίτι είναι η στιγμή μου…μια προσωπική στιγμή

με τον εαυτο μου…η στιγμη μας…κριμα…κριμα που τα χουμε κανει σκατα….ελπιζω στο μελλον να μπορω να βοηθησω μεσα απο το επαγγελμα μου…κάπως κάπου κάποτε….

‘παρέα μόνο σας ζητώ,δεν θέλω να το συζητώ

δεν θέλω αναλύσεις ,μην ψάχνετε για λύσεις

παρέα διακριτική σαν να μην είμαι καν εκεί

αν θέλεις να μιλήσεις το κάνεις πριν κυλίσεις

ειλικρινά βαρεθηκαααα να μίλαω για βλακείες :) τι άλλο θέλω μωρεεεεε έχω τις γυναίκες μου : ΕΙΡΗΝΗ , ΑΓΓΕΛΑ , ΕΙΡΗΝΗ (χαχαχα τώρα με πηρέ η Αγγέλα στο σκαιπ) έχω και τους φίλους μου εδω : Ήβη, Καλλιρόη , Ίρις , Μάνο … τιιιιι άλλο θελωωωωωω :p λαλαλαλααλαλαλαλαλαλαλαλλααλαλαλαλαλαλαλαλλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλλααλλαλαλαλαλαλαλαλα

‘’και φυσώ τον καπνό με μια δόση θύμου που ποτέ μα ποτέ δεν τελειώνω ότι αρχίζω

όπως καταλαβαίνεις ότι με χτυπά σα μαχαίρι από τους στίχους της Μποφιλιου το γραφώ…τα λόγια μπροστά της είναι περιττα…ερωτας…απιστευτη….’’κι ειναι οι δρομοι υγροι τι καταλαβαν τι απο μενααααα’’'

βλεπω απο απεντι ενα ζευγατι που φροντιζουν τον ‘’κηπο’’ τους…γιατι ειναι τεραστιος εχουν απο ολααααα… τι τελειο ζευγαρι γερακων…απιστευτοι…’’για αυτο κι εγω θα κοιμηθω με το παραθυρο ανοιχτο να μετρηθω με την ζωη που μου χει μεινει’’ απιστευτοι…καθε μερα την ιδια ακριβως ωρα βγαινουν λιγο πριν δυσει ο ηλιος και φροντιζουν τον κηπο σαν να ταν παιδι τους…σαν, ως καλυτερα :) μεσα απο τις κινησεις τους και τον τροπο που κοιτιουνται και ακουμπιουνται καταλαβαινω πως λατρευει ο ενας τον αλλο…μαλακα αυτο το βλεμμα μου θυμιζει αυτο που εχει η μανα μου οταν κοιτα τον Θανο,το βλεμμα της απολυτης ολοκληρωσης…αν δεν τους ειχα ζησει θα ορκιζομουν πως ο ερωτας ειναι μια πλανη…κατι που νομιζουμε και ελπιζουμε πως υπαρχει…αλλα τωρα ειμαι σιγουρη πως υπαρχει…ξερεις την μανα μου και τους επικους μας καυγαδες…και ξερεις επισης πως ειναι οταν κατεβαινει ο Θανος…ποπο η απολυτη μεταλλαξη…με τρομαζει…υψωνεται μεταξυ μας λευκη σημαιουλα :p 

‘’ΔΙΚΑΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΑΣΟ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩς ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ’’

Τιποτα σημαντικο ζω μοναχα εν λευκω και απολαμβανω…γιατι δημιουργω αυτη την περιοδο τροπους διασκεδασης μου και περναω καλα…μην μην πεις εκτος την στιγμη που σκεψη μου ταξιδευει κρητη :D ενταξει τις υπολοιπες ομως ειμαι καλαααααααα

‘’ καλά τα λεν οι έγχρωμοί μου φίλοι
το πρόβλημά μου η υπερβολή μου
κι ό,τι αργεί απάντηση να στείλει’’

το λατρευω αυτο το τραγουδι…το εν λευκω,θυμασαι? Το χα ακουσει στο δευτερο προγραμμα και το εψαχνα και μια μερα στο διαδρομο του σχολιου μου δινεις το ακουστικο και μενω αφωνη…σου λεω το ψαχναααααα , χαμογελο και κολλαμε και οι δυο…

‘’αν σ’αγαπουν να μαθουν να το λενε

κι αν δεν στο πουν να μαθεις να το κλεβεις’’

ενα τραγουδι που εχει λιγο Τζουλια και Ειρηνη…μαλακα αμα σκεφτεις καποιοι στιχοι ειναι εσυ και αλλοι εγω…αχ φυσα σημερα δαιμονισμενα αλλα εχει ηλιοοοοο και ειναι τελεια…απο μακρια η λιμνη φαινεται σα θαλασσα και ξεγελιεμαι για λιγο…. μου λειψε το λιμανακι μας…το βαρκακι του παππου μου…τα βραχακια τα μακροβουτια…τον παππου μου να με φωναζει δελφινακι…το τροπο που με κοιτα…ερωωωτας…χαχαχαχα εχω παρατηρησει πως οταν ο παππους μου δεν ειναι καλα…συνεχως με αναζητα και αμα του πεταξω ενα παλικαρακι μου τι εχεις ανεβαινει στον ουρανο και γελα μαζι του ολη η πλαση…ναααα μπορω να βρω εναν αωδρα που οταν με κοιτα λιωνει … και ειμαι μοναδικη για κεινον? λενε πως τα κοριτσια εχουν οιδιποδιο με τον πατερα και τα αγορια με την μητερα…εγω αυτο το χω με τον παππουλικο μου… απο τοτε που γεννηθηκα , οποιος κι αν με επαιρνε αγκαλια σημασια δεν εδινα με το που με επαιρνε ο πιπις μου εσκαγα στα γελια… :)

 

‘’Και σε λυπούνται που δεν το 'χεις νιώσει
κι εσύ λυπάσαι που το ξέρεις πρώτος
και που κανείς δεν είχε λάβει γνώση
πως η σιωπή σου ήταν χρόνια κρότος.’’

 

ασε με ν’αναμετρηθω μ’αυτα που σε πονανε…φυσααααααα μακαρι να πετουσα…να πηγαινα μακρια να μην ηξερα κανενα και τιποταααα…να ημουν ηρεμη να μην με ενοιαζε τιποτα…να μην πονουσα για τιποτα….για λιγο οχι για πολυ γιατι θα βαριομουν…και μετα να ξαναγυρνουσα…να σου πω ομως κατι ? το ταξιδι το κανω και με την μουσικη…

ο ερωτααααας μου απιστευτοοοοο και απιστευτοιιιι στιχοι en francais mais c’est pas grave, pas de souci mon amour lalalalalala je voudrais echapper…sur la mer et la lumiere mais je vais en grece ouais au putain je suis mechante mais ca ne m’interesse pas…μην παρεξηγεις γαλλικο παραλήρημα…

 

time to

get away! pour

echappeeeeer

alleeeeeeeeeer

lalalalalallalala

je prends mon

mon temps…

va te faire

foudre tous!!!!



statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: