Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

5 days to go …

Πέντε μέρες ακόμα και μετά Ελλάδα … έχω περάσει δυο μέρες στο κρεβάτι λέω να σηκωθώ σήμερα … και δεν είναι κατάθλιψη μην ξανά πεις βλακείες γκρρρρ … απλά είπαμε βαριέμαι να σηκωθώ και θέλω να χω το μυαλό μου μουδιασμένο … να μην σκέπτομαι γινεταιιιιι ??? Αυτό θέλω να μην σκέπτομαι για λίγο … γιατί είδαμε τι έκανε η πολύ σκέψη … τελικά πολλές φορές το δίλλημα είναι μεγάλο …να ζεις καλυτέρα σκέπτεσαι η να μην σκέπτεσαι ???

Βεβαία θα σκέπτεσαι πως πέρυσι μου την έδινε που στις πανελλήνιες ένιωθα μουδιασμένη και τώρα θέλω να νιώσω έτσι … πως κάτι δεν πάει καλά … μμμ, βασικά σήμερα είμαι καλυτέρα με έχει πιάσει η άρνηση πως δεν είναι δυνατόν να έπεσα τ ο ο ο ο σο έξω … δεν γίνεται … εδω οι γιατροί κάνουν θαύματα λες να πάω να μου βγάλουν τον μαλακό-μαγνήτη μου ???

Καλοκαίρι έρχεται όμως … μόνο αυτό λέω … και το τονίζω .

Πρέπει να σηκωθ-ω ω ω ω ω ω ω ω ω ω ω … και <<δυσκολεύομαι>>  άντε να δω τουλάχιστον το Αγγελάκι μας … μου ετοιμάζει απίστευτο Σαββατοκύριακο … κρίμα γαμωτο που φεύγω Δευτέρα … θα πηγαίναμε Μποφιλιου … :( 

 

 

είναι κι εκείνος ο στίχος που μου κάθεται ‘’ να μπορούσα να αλλάξω κι εκείνο που με πιάνει μια λυσσά να δίνω σ’ όποιον τύχει  ‘’ . Ποοο τι ήθελες και μου στείλεις βιντεακι από τους ‘’Δυο Ξένους’’ έχω κολλήσει από την παρασκευή έχω δει 54 επεισόδια … τουλάχιστον γελώ … βεβαία πρέπει να διαβάσω γιατί έβαλα στόχο μέχρι την παρασκευή να χω τελειώσει την υλη του μαθήματος της επιλογής γιατί το δίνω την επομένη εβδομάδα … όπως και πληροφορική αλλά πληροφορική το όνομα μου θα γράψω και θα ναι κατόρθωμα …. τι το θυμήθηκα γαμημένος προγραμματισμός εγώ μηχανική βιολογία ήθελα όχι πληροφορική πρώτου εξαμήνου που κάνουν και στο τμήμα τους … γκρρρ μην θυμηθώ και την Ανάλυση ΙΙ το παραλήρημα μου το γνωρίζεις …

Μαλακα έχω καπνίσει μέσα σε μια εβδομάδα 70 τσιγάρα δεν είναι πολλά γιατί χθες στο πα λες και ήταν πολλά στις πανελλήνιες κάναμε περισσότερα μην πω για την πενθήμερη  … 10 την μέρα … περίμενα περισσότερα … αλλά οκ τώρα κάνω ένα καπνό την εβδομάδα όπως πάντα … οπότε καλά … τώρα άμα το μειώσω περισσότερο τότε οκ … όσον αφορά τώρα το γεγονός ότι έχεις αρχίσει να βρίσκεις τις ισορροπίες σου χαίρομαι … !!! Πάντως η ιδέα σου με το σκαιπ είναι πολύ καλή αρκεί τα χρήματα να μην είναι πολλά … το θέλω και ξέρω πως θα μου κάνει καλό … έξαλλου θα ναι εξωτερικός παράγοντας και χωρίς συναίσθημα … οπότε θα ναι πιο εύκολο να μιλώ …

 

DSC00207

το πανυπερ-τέλειο τασάκι μου … :) το μόνο σημείο που είναι ταχτοποιημένο εδω μέσα … είναι η βιβλιοθηκουλα μου … το γραφείο μου άμα το δεις θα πεθάνεις … παααααλι πρέπει να το ταχτοποιήσω γιατί πολύ το παραμέλησα …

 

DSC00209

 

ΑΦΗΝΩ ΤΟΝ ΠΑΛΙΜΠΑΙΔΙΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ και θα σοβαρευτώ…έμενα τώρα μου χει έρθει κεραμίδα … η άλλη είναι στο Θόλο και το κακό είναι ότι δεν με προετοίμασε ψυχολογικά … τι σκατα… είμαι ερωτευμένη με το μαλακισμενο … θέλω να ξέρω ότι είναι καλά και μου αρκεί … μόνο αυτό … μόνο αυτό … ναι θέλω να είναι καλά …μον ο ο ο ο ο αυτό και δεν με νοιάζει … υπερβάλλω ? Αδιαφορωωωωω σου λένε αδιαφορώ … έτσι αισθάνομαι έτσι …

Δεν ζητώ συγγνώμη για τα σημερινά μου παράπονα γιατί η ζημία έγινε … τελικά όσο κι αν λέω πως σου χω τυφλή εμπιστοσύνη πάντα η ριμάδα η ανασφάλεια θα μου τα διαλύει όλα … ευχαριστώ όμως που για άλλη μια φορά μου έδειξες πόσο μαλακό είμαι και ανεγκέφαλη σμουτς … δεν ξεχνώ το ξέρεις … απλά ήταν για μένα πολύ σημαντικό τότε να θυμηθείτε τα γενέθλια μου και εντάξει το πηρά κατάκαρδα …. ήμουν και εδω και δεν είχα προσαρμοστεί και όλα μου φαινόταν μαύρα … κλείνω αυτό το θέμα γιατί είμαι άθλια άμα το ξανά σκεφτώ …

Θέλω να ευχηθώ να μαστε πάντα all together και όπως μου ευχήθηκε και ένας φίλος να βρούμε αυτό που ψάχνουμε …. και να μαστε μαζί το ξανά λέω γιατί όταν ήμαστε μαζί όλα φαντάζουν πιο εύκολα γιατί έχουμε η μια την άλλη για να στηριχτεί … θέλω ο παππουλικος μου να μπορεί να ψαρεύει μέχρι τα 100 και να φροντίζει τον κήπο στο εξοχικό γιατί του δίνει ζωή … και γενικά να χουμε υγεία … για μένα δεν θέλω κάτι θέλω μόνο τα άτομα που αγαπώ να είναι καλά …


statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: