Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΣΚΑΤΑ? ΝΑΙ ΣΚΑΤΑ…

Ναι δεν κρατά η χαρά μου ποτέ και πουθενά πολύ … τι να σου πω βρε Ειρήνη η κάποιος γενικά με έχει μουντζώσει η κοιμάμαι και θα ξυπνήσω σε λίγο και όλα θα είναι ένα κακό όνειρο … κουράστηκα όσο να ναι να κάνω όνειρα και να τρώω τα μούτρα μου … με ποναει … υπομονή υπομονή …

Δεν έκανα τίποτα γαμωτο για να αξίζω κάτι τέτοιο … ναι ευτυχώς που θα κατέβω Ελλάδα κι ας  το ονειρευόμουν αλλιώς … πφφφ, μεσα σε μια μέρα τελικά αλλάζουν πολλα για κάποια άτομα … ο χρόνος που λέγαμε …

‘‘είναι η δεν είναι ο έρωτας παρτίδα πια χαμένη’’

Λοιπόν, κατεβαίνω Ελλάδα … όσο απογοητευμένη κι αν νιώθω θα ξεχάσω … μμμ, και ναι βασίζω την ευτυχία μου σε άλλους … ξέρω πολύ καλά ότι είναι λάθος … και για αυτό σου πα πριν πως δεν ασχολούμαι … όποιος θέλει να μιλήσει εδω είμαι … εγώ άνδρα θέλω αν ήθελα κότα θα πήγαινα στο διπλανό κοτέτσι του θυρωρού να πάρω !!!

πάω να κοιτάξω τον εαυτούλη μου έχω καιρό να κοιτάξω και να ασχοληθώ … και σωστά βεβαία θα σκεφτείς άμα δεν σέβεσαι εσύ τον εαυτό σου με ποιο δικαίωμα απαιτείς να σε σεβαστεί ο άλλος ? Εμ , άδικο έχεις ? Όχι μα και για αυτό φταίω εγώ και κάνεις άλλος … μα κάνεις !!! 

κάτι καλό γαμω γαμω δεν γίνεται ??? λίγη ηρεμία ζήτω τι ζητώ ??? ναι ξέρω θα την βρω μέσα μου … λοιποοοον , θα ηρεμίσω και γεια σας …

κουράστηκα… !!!

απίστευτοι 2 εβδομάδες τώρα το έχω λιώσει … άκου το … !!!

βασικά θέλω να δεις και κάτι άλλο … θυμόμουν πως ο τάφος του υπέρτατου … Jim Morrison, ο τΑΦΟς του έχει την εξής επιγραφή :

‘’ΔΑΙΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΑΥΤΟΥ’’

και βρήκα το εξής άρθρο … μου άρεσε πολύ …

Η λέξη "δαίμων" δεν έχει καμία σχέση όπως την ξέρουμε εμείς σήμερα (οι αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν Διάβολο). "Δαίμων" ήταν αρχικά η θεότητα που μοίραζε, κατένειμε την μοίρα (δαίομαι = μοιράζω) και μετά ονομαζόταν οποιαδήποτε θεότητα στην οποία αποδίδονταν τιμές. "Δαίμων εαυτού" ονομαζόταν η θεότητα-προστάτης που ζούσε μέσα σε κάθε άνθρωπο από τη γέννηση έως το θάνατό του και φρόντιζε για την προσωπική εξέλιξη κι ευημερία, κάτι σαν το αντίστοιχο σημερινό χριστιανικό "Φύλακας-άγγελος", αποτελώντας κατά κάποιο τρόπο ένα "δίαυλο" μεταξύ του κόσμου των θνητών και του κόσμου των θεών. "Πράττω κατά τον δαίμονα εαυτού" ουσιαστικά σημαίνει "πράττω σύμφωνα με αυτό που η συνείδησή μου θεωρεί σωστό", αδιαφορώντας ίσως για το τι θα πουν οι άλλοι και είναι μια στάση ζωής που υιοθέτησαν και επιδοκίμασαν οι Στωικοί φιλόσοφοι. Έτσι λοιπόν, η φράση "Κατά τον δαίμονα εαυτού" γράφτηκε από τους συγγενείς του Jim Morrison στον τάφο του, εννοώντας ότι ο τραγουδιστής των Doors έπραττε στη σύντομη ζωή του πάντα σύμφωνα με ό,τι υπαγόρευε η συνείδησή του, ο "προσωπικός του θεός", κι όχι σύμφωνα με τις επιταγές της κοινωνίας.

θα θελα όταν φτάσω στην ηλικία που θα κάνω αναδρομές στο παρελθόν να νιώθω έτσι … δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο …


statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: