Κυριακή 23 Μαΐου 2010

γειαααα


αποπληξία πάθαμε χτες??χιχι, ήσουν όλα τα λεφτά όταν με είδες!:):p Χάρηκα πολύ που σε είδα βασικά επειδή μου είχε λείψει η επαφή...ό,τι και να κάνει η τεχνολογία σαν την προσωπική επαφή δεν είναι!κοιμηθήκαμε και αγκαλίτσα...σαν το καλοκαίρι ήταν που ήμασταν διακοπές..δεν ήταν βέβαια το ιδανικό βράδυ...δεν το περίμενα έτσι και θα προτιμούσα να ήταν τελείως διαφορετικό, αλλά δυστυχώς δεν ήταν στο χέρι μου...αν και ξενέρωσα πολύ τουλάχιστον σε είδα και αυτό το κάνει πολύ καλύτερο...πάντως δεν μπορείς να πεις όλα τα κουλά μου τρέχουν...ρε γαμώτο δεν είναι να κανονίσω κάτι,κατευθείαν να στραβώσει!!τελοσπάντων , εσείς τώρα λογικά θα έχετε βγει...εγώ είδα μια ταινία και τώρα λέω να πάω για ύπνο γιατί είμαι πολύ κομμάτια (για ευνόητους λόγους) και γιατί έχω πάρα πολύ δουλειά αύριο με την εργασία...αυταααα!θα μιλήσουμε λοιπόν!

φιλάκιαααα :*** waldorf