Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

τι άλλο να πω;;;

τι άλλο να πω;παραιτήθηκες ξανά, ξανά αυτό το πράγμα που αποφάσισες να μην εμπιστευτείς ξανά κανέναν, ότι δεν αξίζεις για κανέναν, ότι ποτέ δεν θα είσαι ευτυχισμένη και όλα τα συναφή....δεν μπορώ να κάνω τίποτα..η λογική δεν μπορεί να σε πείσει και το ξέρω..δεν έχω λοιπόν σκοπό να σου αλλάξω τη γνώμη..καταλαβαίνω πως δεν σου είναι εύκολο και πως σε ρίχνει ψυχολογικά, όμως εγώ δεν μπορώ να σου δείξω τι να κάνεις, δεν μπορώ να μπω στο μυαλό σου και να σου δείξω αυτά που δεν μπορείς να δεις..αυτά θα τα δεις μόνο όταν εσύ ανοίξεις τα μάτια σου ή όταν τα ζήσεις και έχεις χειροπιαστές αποδείξεις πως πράγματι τα πράγματα δεν είναι τόόόόόσο τραγικά και πως είναι στο χέρι να τα αφήνεις να σε επηρεάζουν ή όχι..εγώ σε κάποιους τομείς χρειάστηκα να έχω το βίωμα για να πεισθώ..σ'αφήνω λοιπόν αν κάνεις τις επιλογές σου,να βιώσεις αυτά που σου συμβαίνουν όπως εσύ νιώθεις και πιστεύεις πως ταιριάζει καλύτερα. δεν μ'αρέσει που πρέπει να σε βλέπω έτσι, όμως δεν έχει και κανένα νόημα να προσπαθήσω για το αντίθετο.. μέχρι τώρα δεν έπιασε καμία μου προσπάθεια..ελπίζω να μην το εκλάβεις σαν αδιαφορία γιατί κάθε άλλο παρά αδιαφορία είναι...

Και τώρα θα ικανοποιήσω ένα αίτημα σου..θέλεις λοιπόν να μην μιλάω μόνο για σένα αλλά και για μένα...εγώ λοιπόν παραδόξως έχω αρχίσει να βρίσκω μια εσωτερική ισορροπία, να είμαι καλά με πιο απλά λόγια..τρέχω πολύ τον τελευταίο καιρό βέβαια και κουράζομαι αλλά ένας μήνας έμεινε..θα περάσει!!κουράζομαι τουλάχιστον με πράγματα που μ'αρέσουν!μου τη σπάει που είσαι για μια ακόμα φορά κομμάτια (παρόλο που προσπαθείς να με πείσεις για το αντίθετο) και προσπαθώ να βρω τρόπους να σε βοηθήσω να βοηθήσεις τον εαυτό σου...και μιας και σου φαίνεται πω γράφω πολύ ώρα και όλο με ρωτάς,σου παραδίδω την ανάρτησή μου προς ανάγνωση και πάω να κοιμηθώ (το τρέξιμο που λέγαμε..!)

άκου τους στίχους αυτού του τραγουδιού με το οποίο έχω κολλήσει τις τελευταίες μέρες..!

Φιλιάάάά waldorf

Υ.Γ.Σε κάνω παρέα για την υπερβολή σου,για την παρόρμηση σου,για τα ακραία σου συναισθήματα και για την εκφραστικότητα σου..σε κάνω με πιο απλά λόγια παρέα για όλα αυτά που μου λείπουν και μου τα συμπληρώνεις και δεν μπορώ να περιμένω να είσαι τέλεια γιατί ακριβώς ούτε κι εγώ είμαι!(αυτό ήταν για να σου λύσω την απορία που εξέφρασες πριν από λίγο!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: