Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ηρεμια ταξη και ασφαλεια?

Καταρχας ,ενα μεγαλο ευχαριστωωωωωω στο Λευτερη που μου εδωσε τα φωτα του :) εισαι θεος τελος!!!! Το επρηξα το παιδι με την ασχετοσυνη μου…ειλικρινα ευχαριστω…

Μετα το ευχαριστω…μικρη μου σημερα ξυπνησα με τρελα κεφια…δεν ξερω γιατι αλλα δεν θα κατσω και να το ψαξω κιολας…οχι οχι οχι αντιστεκομαι…!!!! ααααα! Να σου πω προσοχη με Αγγελα δεν της εχει απαντησει ακομα και τα νευρα ειναι λιγο τεντομενα…αλλα την ‘’ειδα’’ πιο ηρεμη….πααααλι καλα…εγω ξανα ξεκινησα το παικτη αλλα en francais….δεν βαριεσαι…κααατι θα πιασω…καλα μην με υποτιμω…αν και γαμωτο το διαβασμα το απολαμβανω en grec….

Τελικα η επιδραση του ‘’kosmos’’ ειναι απιστευτη, μου φτιαχνει την διαθεση η μουσικουλα που βαζει….εδω κλασικα βρεχει και σταματημο δεν εχει…κανει και ενα κρυο τραγικο….σημερα χτυπησαμε 5 points και εχουμε δρομο πολυ…ελπιζω μονο το weekend να μην χιονισει γιατι θα σαλταρω….Νιιωθω σαν να γυρισαμε 3 μηνες πισω…οσον αφορα τον καιρο παντα….!!!!!

Τι θα κανω με το σκουλαρικι της μυτης….σημερα ξυπνησα 3 φορες γιατι καταλαβα οτι ειχε παει ‘’βολτα’’ ….μα κι εγω μια φορα να κοιμηθω σαν ανθρωπος ροχαλιζω, παραμιλαω και κουνιεμαι…το στραβο μου διαφραγμα μεσα…εμ εχω μυωπια…εμ κουλο ποδι απο το ατυχημα τωρα εχω και την δυσπνοια…μιαααα χαρα…χαρας τις αντοχες σου…γιατι το καλοκαιρι ξερεις πολυ καλα πως με σενα θα κοιμαμαι…. :p εμ εμ με ποιον αλλοοοον…με την ‘’γυναικα’’ μου…

Περα απο την πλακα 66 μερες εμειναν πρεπει να βαλω κανενα προγραμματακι φαγητου γιατι δεν τα παμε καλα…σημερα μαλλον θα μαγειρεψω πααααλι στην Ηβη….καλα θα ναι….αν και θα αργησει λιγο λογω χορου…αλλα θα χω παρεα και γενικα τον τελευταιο καιρο ‘’συννενοουμαστε’’ με το τρελο…μαλακα μοιαζει με την τρελη ειλικρινα…βεβαια στο μεγαλειο της τρελης μας δεν φτανει…οχι οχι οχι τοσο αφασια δεν ειναι….αλλα σε καποια πραγματα οπως ειδες και μονο μοιαζουν…

Αποφευγω να μιλησω για την Ελλαδα γιατι φουντωνω οταν τα σκεφτομαι…και αυτο που μου την δινει περισσοτερο και θα το πω και δεν θα πω τιποτα αλλο…μου την δινουν οσοι εχουν την εντυπωση πως επειδη ειμαστε εξω δεν μας καιγεται καρφι για την Ελλαδα….δεν σας τα παν καλα…οσους ελληνες ξερω και γενικα οταν παω σχολη και τυγχανει να πεφτω πανω σε ελληνες…ολοι τους μουτρα, γκρινια, στεναχωρια που παμε ετσι κατα διαολου….γιατι οι περισσοτεροι θα γυρισουν….απλα ειναι εξω ειτε για bachelor ειτε για master ειτε για phd και αλλοι γιατι θελουν να βοηθησουν την οικογενεια τους οικονομικα…του χρονου αληθεια ψηνομαι να δουλεψω ενα διαστημα….ρε η Ιρις θα δουλεψει εδω μεχρι τον Αυγουστο και θα βγαλει σε 3 μηνες οσα βγαζουν οι δικοι μας σε 6….ειναι να τρελαινεσαι….σταματαω εδω!

αχ βαχ τι να μαγειρεψω? εχω κρεας….να κανω και κρεμμυδια στο τηγανι σαλατα…και καμια σαλτσα λες? θα δω….ειναι και περιεργη η αλλη…χαιρομαι πινω καφε στο καινουργιο μου πορτοκαλι ποτηρι βλεπω τα λουλουδακια μου στο μπαλκονακι και ακουω υπεροχη μουσικη :) και σε πεντε λεπτα πρεπει να γυρισω στο βιβλιο μου γιατι μου φωναζει….

θελω να παω ξανααααααα μιλανο….δεν εχει τελειααααα θεα το εξοχικο της θειας? 13325_378735653715_614318715_3875854_7760101_sζηλευωωωωωωω….ωραια περασα…ενω δεν ημουν τρελαμενη με την ιδεα κι ομως….. αποδειξη της μαλακινσης μου….και της ξεροκεφαλιας μου κακα τα ψεματα!!!!

ηρθεεεεεεες αχ αχ κλεινω να μιλησουμε skype φιλιααααα….

σημερα μου ρθε κατι….αναλαμπες βοηθα και η Σολωμου :p ‘’ποναμε περισσοτερο αυτους που αγαπαμε’’


statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: