Τρίτη 4 Μαΐου 2010

αποφασεις...αποφασεις εν οψη...



Θα μπω κατευθειαν στο θεμα...επειδη τον τελευταιο καιρο κανω ολο και περισσοτερα ορθογραφικα λαθη στο scrabble μας και ξενερωνω μιας και ποτε δεν εκανα...αποφασισα να γραφω με ελληνικους χαρακτηρες...!!! Καιρος για αλλαγες...

Σημερα εκανα πολλα ενδιαφεροντα πραγματα...καλα ηταν. Πηγα σχολη εκανα 5 ωρες μαθημα...αν και πλεον δεν βρισκω το λογο... ειλικρινα μετα την μαλακια που εκανα με το project την χρονια δεν την σωζω...γιατι να πηγαινω? Μια λεπτομερεια που ακομα ψαχνω...περα απο αυτο ξεφυγα απο το θεμα ως συνηθως,εφαγα με την Ιρις στο τρισαθλιο απο φαγητου πλευρα κτιριο των πληροφορικων...αθλιοοοο...τελος παντων μου αρκει ομως γιατι μου εστειλε μηνυμα η Ιρις κατι που δεν κανει σχεδον ποτε μιας και με την τεχνολογια εχει μαλωσει χροοονια τωρα...γελασαμε λιγο με τους Ελβετους-φλωρακια που καθονταν διπλα μας...ρε ειλικρινα οταν ερθεις θα καταλαβεις το δραμα μου! Ειναι ντιπ για ντιπ βοδιααααα...! Απορω απορω και το τονιζω πως περνανε τοσο παλουκια μαθηματα και πως επιβιωνουν στο γαμω epfl. Περα απο την πλακα...ειναι κοινως γνωστο πως μονο τα φυτα ευδοκιμουν σε αυτο το γαμω πανεπιστημιο...παααλι διαλεξα το περιβαλλον μου ε? Ομως εχω να ανακοινωσω και το κανω δημοσιως για να καταλαβεις την σοβαροτητα της αποφασης μου...! Θα ξανα κανω τον χρονο και του χρονου δεσμευομαι να γινω epfl-ακι και να λιωσω στο διαβασμα...οοοο ναι θα πηγαινω και τις 9 ωρες στη σχολη καθημερινα και μετα βιβλιοθηκη διαβασμα...!!!! Ειμαι πιο εξυπνη γαμωτο απο τα προβατα εδω...δεν το δεχομαι να περνανε το χρονο τα προβατα κι εγω οχι!!! Τερμα η ''αναπαυλα''



Μετα λοιπον,απο 5 ωρες μαθημα και το θεσπεσιο φαγητο του epfl αποφασισα να παω στο ''barbare'' ενα γαματο καφε στο καθεδρικο...κατω απο τις ''κατακομβες'' φαση ειχε...με εστησαν κλασικα και οι δυο,Ηβη και Καλιροη...και οκ ειχα προμηθευτει και νικοτινη και καφε - οοο ναι ηπια 2 καφεδες- ακουγα και τον Θαναση να μου τραγουδα ''αραγε να μαι καποιος αλλος...'' αλλα αυτο το κρυο που επιασε την τελευταια εβδομαδα δεν αντεχεται γαμωτοοοοο...! Καλοκαιρι εν οψη και εδω ειναι ετοιμος να χιονισει...σκατα σκατα σκατα!!! πφφφ παλι εσκασαν τα χερια μου...αλλα αντιστεκομαι να φορεσω γαντια...δεν μου παει γαμωτοοοο...Περα απο το κρυο μετα απο μιση ωρα εμφανιστηκαν μια μια...τα ακουσαν...οχι που θα τις αφηνα!!! Το καφε ηταν και γαμω...ανθρωπινο καφε αλλα χωρις νικοτινη...πφφφ...μα γιατι τετοια γκαντεμια μου λες? 1 μηνα πριν πατησω Ελβετια να μπαινει το μετρο κατα του καπνισματος σε κλειστους χωρους? Κανει και ελλεινο κρυο εδω οπως προειπα...και να μαι σπιτιιιιι...με φουλ τα καλοριφερ και τα φρεσκοπλυμενα μου ρουχαλακια εξω να αεριζονται για να μην μυριζουν τσιγαριλα...-τι φρεσκοπλυμενα παει μια βδομαδα πελον που τα εχς εκει γκρι θα γινουν σε λιγο- Οσες φορες λεω τελευταια φορα καπνιζω μεσα στο ''σπιτι'' παααντα κατι τυγχανει και μου ανατρεπει τα σχεδια...

Ακουω κοσμος...και οοοοπως παντα το μυαλο μου ταξιδευευε και ταξιδευει στο μαρουλακι μου...μακαρι να ρθει μου χει λειψει...μολις κλεισαμε το τηλεφωνο το καλο μου ειναι στη προβα,παιζει κιθαρα :) ξερω ξερω σε εχς πρηξει για το μαρουλακι , με τους ενδοιασμους που εχω στο ολο θεμα...ναι ναι ναι...αλλα πρεπει να το υποστεις μικρη για λιγο ακομα...το καλοκαιρι που θα τον εχω αγκαλια ευελπιστω να φυγουν και οι γκρινιες και οι φοβοι και οι ενδοιασμοι μου...και να ηρεμισει και το κεφαλι σου γιατι ξερω καλα το τελευταιο τριμηνο οι 20 απο τις 10 κουβεντες που θα ξεστομισω ειναι :

εγω: ''...ααα και μου ειπε αυτο...λες να το εννοει...λες...λες...''
εσυ: ''...ναι ναι ναι ναι ναι...σταματα να φοβασαι...μπλα μπλα...τι ειπα σταματα να εισαι ανασφαλης...μπλα μπλα...''

promise θα ηρεμισω...! Σημερα εχουμε 4 Μαρτιου ε? Εχεις γιορτη αυριο καμαρι μου...αν και ξερεις πολυ καλα πως δεν πιστευω...τυπικα θα σου πω : χρονια πολλα και να σε χαιρομαι -εγω προτιστως (!!!) και δεν ανεχομαι διαφονιες...- μικρη μου περιμενω πως και πως τις διακοπουλες μας :) θα περασουμε τελεια,γενικα εμεις οι δυο καλα περναμε...ειναι και η μαγικη επιδραση της θαλασσας...θυμασαι που κοντευουμε να πνιγουμε κααααθε φορα που παμε θαλασσα...τι γελια κανουμε...και καθε φορα ευχομαι να μην μας βγουν ξινα!

αντε παλι σημερα θα τον περιμενω να γυρισει,να δω το χαμογελο του και να κοιμηθω με το χαζο-χαμογελο...(κλασικη αποτομη αλλαγη,ξερω ξερω πααααλι μιλαω για το μαρουλακι μου...μαααα δεν το κανω επιτηδες...) Κατι τελευταιο,αυτο το διαστημα οοοοποτε τον σκεφτομαι ποοοολυ εντονα κατι γινεται...λες και συνωμοτουν ολα υπερ μας...οταν ημουν σκατα ψυχολογικα -περιεεεεργοοοοο- ειπα απο μεσα μου να ξερα τι κανει το μαρουλακι μου και θα χαμογελασω...και τσουπ μαιλ απο το μαρουλακι μου...χθες ακουγα ενα τραγουδακι ''οταν εχω εσενα'' Κραουνακης και Λαζοπουλος...υπεροχο...και τσουπ με παιρνει το μαρουλακιιιι μου... :)

Σταματω να σε πρηζω για το μαρουλακι μου και σκεφτομαι πως θελω κατι να σου πω...το ξεχναω συνεχεια γαμωτο...ααα! οσον αφορα χθες...ναι τον τελευταιο καιρο ξυπναω για καποιο αδιευκρινιστο λογο με νευρα και αγχος...τωρα γιατι...μου διαφευγει ακομα...οι δυσπνοιες πληθαινουν,το ιδιο και οι εφιαλτες...τι σκατα...ναι πρεπει να μειωσω την νικοτινη...αααααα δεν θελω...στερουμαι τοοοσα εδω,να στεριθω και αυτο? Τα νευρα μου θα γινουν πενταπλασια...δεν παιζει...!!! Οπως και να χει εγω σου οφειλω μια συγγνωμη οχι γιατι εκανα κατι απλα γιατι οταν μιλαμε στο σκαιπ δημιουργω μια ηλεκτρισμενη ατμοσφαιρα και μαλιστα αδικως...και δεν θελω να χαλαω τις ''στιγμες'' μας...

πολλα ειπα και σημερα...
φιλια πολλα
περιμενω πως και πως να γυρισεις να λιωσουμε σκαιπ...

bisous!

ελπιζω να μην εκαψα το φαγητακι μου :) αποφασισα να κανω πριζολες με πιπεριεσ κρεμμυδια και σαλτσα γιαουρτιου να φαω σαν ανθρωπος....καλη μου ορεξη λοιποοον
statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: