Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

MUNDIAL? ΚΑΙ? ΤΙ?

                          ΚΕΦΙΑΑΑΑΑ!!!

διάθεση: τελειααααα!

ώρες διαβάσματος : 8 (άντεξα καλεεε)

καιρός: μια κάνει ζέστη και μια βρέχει

σύνολο ασκήσεων: 32 (δεν φταίω έλυσα τις δύσκολες)

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααα, έκλεισα οκτάωρο με την ανάλυση !!! Αλλά δεν ξέρω γιατί, έχω απίστευτα κέφια και χαρά…Αν ήμουν Ελλάδα σήμερα, το Ηράκλειο έπρεπε να καλέσει τους πολίτες να εγκαταλείψουν το νησί…! Δεν  αστειεύομαι…με είδε ο Douchet και μου πε την εξής ατάκα ¨c’est pas bon pour ta sante madame de fummer…nuit a votre pensee”. Από την αρχή του χρόνου ο κολοκύθας μου μιλά…και το αστείο είναι ότι μετά από ένα διάστημα, δεν ξανά πάτησα γιατί είναι άθλιος στην διδασκαλία και δεν καταλαβαίνω πραμα! Ηθελα να ξερά που με θυμάται ο αχώνευτος ... συγκρατήθηκα να μην του σβήσω το τσιγάρο πάνω του…! Δεν φτάνει που θα βάλλει πάλι στην ανάλυση ότι κατεβάσει η κουτρα του, μιλά κιόλας…!Έχεις ξανακούσει να γράφει καποιος, με ανοιχτές σημειώσεις στην ανάλυση?Όλη μέρα έλυνα το βιβλίο σου, μάπα…!!!Εχει γράψει και βιβλία το ψώνιο…Ουφ,ενα εχω να πω: σαν τον βιολόγο μας κανείς!

Σήμερα έπρεπε μετά την βιβλιοθήκη να πάω να βγάλω money για να πληρώσω κάτι λογαριασμούς και μιας και ήταν κλειστό το ''la poste'' στη σχολή είπα να πάω στο κέντρο…!Αν και ο καιρός όπως είπα  τα χει παίξει,γιατι μια βρέχει και μια κάνει καύσωνα, ήταν πολύ καλά…! Ο κόσμος βγαίνει, πάει βόλτα στη λίμνη, οι τολμηροί παίρνουν και ένα pedalo και ρίχνουν βουτιές, τα μαγαζιά έχουν βγάλει έξω τραπεζάκια, όλοι φοράνε καλοκαιρινά…μυριζει barbeque μιας και το συνηθίζουν εδω να μαζεύονται παρέες  στη λίμνη…smells summer…!

Κανόνισα και με την Ινελα μόλις τελειώσει η εξεταστική μου, να έρθει εδω να κατσουμε λιγο και μετά να πάμε στη Γενεύη για λίγο μέχρι να κατέβω Ελλάδα…τελειαααα!Ασε που τωρα που το σκεφτομαι, εχω πιει 4 καφέδες…και αντί να χω νεύρα έχω μια απερίγραπτη όρεξη και κέφι :/ λες να το καθιερώσω?(ασχετο αλλα επρεπε να το πω)

Σήμερα χάρηκα τόσο που επιτέλους βρηκα κίτρινο οld holborn…κι επειδή  σκέφτηκα πως πρέπει να ξεμυρίσει το σπιτάκι μου, μιας και τον τελευταίο καιρό καπνίζει κι αυτό μαζί μου… βγήκα έξω στο μπαλκόνι,και όπως πάντα με τρελαίνει να βλέπω την λίμνη από μακριά τα μπαλόνια δεξιά και αριστερά και να κανω διαφορες σκεψεις…κι έτσι κι εκανααααα.Κοιταώ λοιπον αριστερά… κοιταώ δεξιά..και? Βλέπω τα μπαλκόνια που άλλοτε ήταν γεμάτα με φυτά, τώρα να ειναι γεματα σημαίες… να σου μια  ελβετική, να σου μια γερμανική,  να  σου και μια γαλλική να σου και ολλανδική…και και και και και και…μπλα μπλα μπλα…Έλεγα πως εδω δεν θα καταλάβουμε την ύπαρξη του μουντιάλ…Γελάστηκα οικτρα απο οτι φαινεται…και εδω πωρωμένα είναι! Άντρες παιδί μου…αντρες...Ποτε μου δεν κατάλαβα αυτό τον φανατισμό με τις ομάδες…

 

 

Έχοντας στο μυαλό μου λοιπόν τον Α. της Αγγέλας μας,μου έρχονται διάφορα περιστατικά από το παρελθόν, από που να αρχίσω άραγε?

Πρώτος και καλύτερος ο Χρήστος που άμα έχανε ο Παναθηναϊκός?  Άστα να πάνε! – ήταν και η περίοδος που όλο έχανε  - δεν κάναμε σεξ γιατί ‘’ θρηνούσε ’’ το καημένο, για την ομάδα του -τον έβλεπα που τον έβλεπα λίγο κοβόταν και αυτό, δηλαδή Θεε(υπαρχεις δεν υπαρχεις) λυπήσουμε-!!!!. 

Θυμάμαι τον Λ. που δεν βγαιναμε για καφέ γιατί έβλεπε ΤΟ ματς .  Όφειλε λέει να υποστηρίξει την ομάδα του - πως βρε αθεόφοβε θα το κάνεις μέσω  tv ???? Αν είναι δυνατόν…

Ο φυσικός μου, που είναι ΑΕΚ,34 ετων αντρας ''σοβαρος'', μπαίνεις στο γραφείο του και τι βλέπεις? Μολύβια , στυλο, χαρτιά, post-it, αφίσες, cd, dvd,οοοολα ΑΕΚ…Ακόμα και η κάρτα του έχει τον δικέφαλο…Ακομα και στο λαιμό του,εχει τον δικέφαλο τον οποιο φορά από τα 5 του… Η ταφόπλακα του λέει θέλει να χει τον δικέφαλο…Έχει φυσικά και tattoo με τον δικέφαλο…Άσε που έχουμε χάσει μάθημα γιατί έπρεπε λέει  να ανέβει Αθήνα να δει την ΑΕΚ…Πες μου είναι φυσιολογικά τωρα όλα αυτά?

Ο  Χ. που βγαίναμε για καφέ και επειδή ο ΠΑΟΚ έχασε το μόνο που έκανε ήταν να βρίζει και να λέει πως δεν είναι δυνατόν,τον έχω δει και να κλαίει…πιο πολύ έκλαψε όταν έπεσε κατηγορία παρά όταν πέθανε η γιαγιά του…give me a break!

Μην ξεχάσω και τον Κ. που μαλώσαμε,τι μαλώσαμε? Κοντέψαμε να χωρίσουμε ( άλλο που δεν ήθελα :p  αλλά δεν είναι της παρούσης να το σχολιάσω ) … γιατί πήγα, τολμησα για να ειμαι ακριβης, στο γήπεδο με τζιν και μπαλαρίνες…και δεν φόρεσα αθλητικά και το κασκολ της ομάδας του…Θα τον έκανα ρεζίλι μου ξεστομισε…Τωρα που το ξανασκεφτομαι σιγά την ομάδα ….τον Λεβαδιακο μου μέσα!!! Σοβαρέψου του πα…και έφαγε και μια γιατί με είχε φέρει στα άκρα μου…δεν φτάνει που του έκανα την χάρη να πάω να δω την ομάδα του αντί να κάθομαι να λιώνω στο Φιξ με καφέ και σκραμπλ…μου έκανε και παρατήρηση…έλεος!Εξαλλου δεν νομιζω να χει ποτε παραπονο ειχε ματσ οκ μεναμε μεσα,επρεπε να παει Σεντραλ να δει αγωνα με τους φιλουσ σου?Να πας καλο μου...το τελευταιο που θα περιμενα να ακουσω ειναι παραπονο!

 

 

Mε απωθεί τόσο η εικόνα του φανατικού φιλάθλου…σε σημείο να ξενερώνω!

Μπορεί κάποιος,’’ φυσιολογικός ’’ άνδρας να μου εξηγήσει πως γίνεται, κοτζάμ μαντράχαλοι να κάνουν σα τρελοί μπροστά από μια τηλεόραση γιατί η ομάδα τους χάνει η κερδίζει?

Ακόμα και ο πάππους μου - που ξέρεις  τι  αδυναμία του έχω - όταν χάνει ο ολυμπιακός πέφτει σε κατάθλιψη…!?!?!?!?!?!?!?!Και να ταν μόνο αυτό? Πέρυσι που δίναμε πανελλήνιες και έπαιζε ολυμπιακός – ΑΕΚ, μέχρι να κερδίσει ο ολυμπιακός, η πίεση του πάππου μου εκτελούσε φθίνουσες ταλαντώσεις…και όταν έβαλε το τελευταίο γκολ,πρώτη φορά είδα την γιαγιά μου να κυνήγα τον πάππου μου με το χάπι της πίεσης και το πιεσόμετρο σε όλο το σπίτι,ο όποιος είχε βγάλει την μπλούζα του και χοροπηδούσε και έκλαιγε από χαρά (ξέρεις πόσο ήσυχος είναι ο παππούς μου)

  Hallooooooo … μια μπαλαααα είναι…τίποτα παραπανοοοο…πάει το τσιγαράκι  μου , ξινό μου βγήκε !

και μια γαματη ατάκα από το ‘’Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς ‘’  είναι:

‘’το offside κι ο οργασμός είναι δύο πράγματα που οι γυναίκες ξέρουν ότι υπάρχουν, αλλά ποτέ δεν τα βλέπουν ...’’

1 σχόλιο:

Statler ή Waldorf είπε...

ποδόσφαιρο λοιπόν...για να λύσεις τις απορίες σου μπορώ να σε παραπέμψω στο βιβλίο της έκθεσης της 3ης Λυκείου στο άρθρο για το ποδόσφαιρο..το όπιο του λαού...κανονικά!τώρα μουντιαλ,ούτε οικονομική κρίση ούτε τίποτα!

διατήρησε τα κέφια σου!είναι καλό!(έκτος βέβαια αν καθιερώσεις τους 4 καφέδες,πράγμα που θα ήθελα να αποφύγουμε γιατί το overdose είναι πολύ εύκολο και μετά δεν θα παλεύονται τα νεύρα σου)...

καλή συνέχεια στη όμορφη Λωζάννη!
waldorf