Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

φάση είναι…θα περάσει(?)

φάση δύσκολη αυτές τις μέρες…απλά δεν παλεύεται!τι να πω..σκατά..με πιάνουν τα κλάματα,μετά έχω νεύρα..μόνο όταν πείθω τον εαυτό μου κι απορροφώμαι λίγο στο διάβασμα κάτι γίνεται..περνάει τουλάχιστον η ώρα λίγο πιο γρήγορα…τι να πεις…

νέα..δεν έχω..το σπιτάκι μου με καλεί όλες αυτές τις μέρες και μιας και δεν έχω όρεξη για έξω μένω εδώ..φαγητό,κάνα σήριαλ και τ βραδάκι μπαλκόνι,κεριά ησυχία κι ένα ποτήρι κρασί..είναι αυτό που λέει και η Τσανακλίδου:

“βλέπω τη γαλήνη γύρω γύρω
θέλω κι εγώ επάνω της να γύρω
γιατί είμαι μέσα μου άνω-κάτω πια”

άκου….

μια βδομάδα λοιπόν ακόμα εξεταστική..μια βδομαδούλα ζόρισμα και μετά ύπνος,ξεκούραση,λιώσιμο ατελείωτο…το χρειάζομαι απίστευτα…ελπίζω τα κέφια σου να επανέλθουν..να επανακάμψεις!:)

πάω λοιπόν να κοιμηθώ για λίγο γιατί έχω και διάβασμα αύριο…!

φιλιά, waldorf

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

OOo se mia tetia fasi eimai kai ego...tsekare mia kai to diko mou blog...gamiseta einai ouf !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λοιπόν κοπελιά,έτσι και σε πάρουμε τηλ για έξω και μας πεις ότι έχεις διάβασμαα,θα σηκωθούμε και θα ρθουμε με τα πόδια στην άλλη άκρη της πόλης και θα σε πάρουμε σηκωτή απ το σπίτι και θα σε σύρουμε μέχρι το Underground. Θες κρασί? Πιες το εκεί!

άντε-μην-τα-παρω-τωρα.

πι ες: δε τρουθ ιζ πως κι εγώ έχω σκιστεί λίγο α κλαίω αυτές τις μέρες γιατί έχω βρει ένα εκατομμύριο λόγους να αγχώνομαι για το καινούριο σπίτι. Υπάρχει μία λύση αλλά θέλει προσπάθεια: πρέπει να μάθω να κάνω βουντού για να πεθάνει η σπιτονοικοκυρά. Αλλά μέχρι να μάθω την τεχνική θα χει λήξει το συμβόλαιο και δε θα χει νόημα.

ένιγουέι. Ετοιμάσου θα σε πάρουμε τηλ σε...3...2...1!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

α και στο σχόλιο συμμετείχε και το μονομαχάκι!

Statler ή Waldorf είπε...

κορίτσι που ήθελες πολλά (και μονομαχάκι):
πριν δω το σχόλιο απάντησα θετικά στην πρόταση..και ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν είχα και πολλή όρεξη να με σέρνουν δυο τρελοί(είναι ό,τι πιο κόσμιο σκέφτηκα)μέσα στην πόλη...!άντε θα σας δω το βραδάκι!:)

LthIX:
υπομονή...δύσκολη φάση για όλους..ας το αποδώσουμε στον ανάδρομο Ερμή λοιπόν(κι αν δεν είναι ανάδρομος φταίει το φεγγάρι) κι ας προσπαθήσουμε να δούμε τη θετική πλευρά..!(αν υπάρχει...):)

waldorf