Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

πλάκα μου κάνεις…

καλά,αυτό που μου έκανες απόψε,αν σου το είχα κάνει εγώ θα είχες πάρει ανάποδες!μέχρι εδώ θα σε άκουγα!όχι ότι εγώ δεν εκνευρίστηκα…και πώς να μην εκνευριστώ δηλαδή;;μιλάμε, ετοιμάζεσαι και κάπου εκεί χτυπάει το τηλέφωνο μου και μιλάω με μια κοπέλα που μου δίνει την ύλη.Κλείνω το τηλέφωνο και πάω να σου μιλήσω και πριν πω οτιδήποτε “μισό λεπτό!” και τσουπ αναμονή!τρία τέταρτα αναμονή;;;τι περίμενα πια,να γεννήσεις;;;;κλείσ’ το!κλείσ’ το να μιλήσεις!μην με βάζεις να περιμένω ότι ανά πάσα στιγμή θα με βγάλεις από την αναμονή…έστω..σου το κλείνω και σου λέω να με πάρεις..με παίρνεις και δεν το προλαβαίνω..τη στιγμή που το έκλεισες σε πήρα πίσω!την ίδια στιγμή!και μου στέλνεις ένα”μιλάω με Α. και ετοιμάζομαι και δεν προλαβαίνω!”…μια απορία έχω μόνο…γιατί με πήρες;ας μου έστελνες κατευθείαν δεν προλαβαίνω να σου μιλήσω γιατί πρέπει να φύγω να τελειώνουμε!θες να μου πεις ότι με πήρες και στα καπάκια πήρες την Α. στην οποία προλάβαινες να μιλήσεις;προφανώς μιλούσατε από πριν,όποτε γιατί με πήρες;να μου πεις πως φεύγεις;χάρηκα!

Home_Photo_books

Ίσως είμαι παράλογη…αλλά τι να κάνουμε..έχω κι εγώ τις παραξενιές μου..τεσπα, δεν δίνω διάσταση στο θέμα, γιατί δεν υπάρχει και λόγος..είπα να τα πω, να μου φύγουν καθώς είμαι και μόνη μου στο σπίτι αγκαλιά με τα υπέροχα βιβλία μου…πάω λοιπόν να διαβάσω..!

καλά να περνάς μικρή!

η γκρινιάρα waldorf...:*

2 σχόλια:

alex from planet Mab είπε...

χαχαχαχαχαχα όχι ρε κορίτσια, όχι! Waldorf καλή μου, μην χάνεις το στυλ σου επειδή πικράθηκες λιγάκι. Αχ αυτά τα νιάτα, βράζει το αίμα τους.. Δε γίνεται βρε πουλάκι μου, όποτε μας στενοχωρούν οι φίλες μας να τις "δίνουμε" έτσι στεγνά. Αυτά τα πράγματα τα λέμε ιδιαιτέρως, διότι όταν μας περνάει ο θυμός μετά μετανιώνουμε :) (και δεν με πλήρωσε ο Statler να τα γράψω αυτά :Ρ)

Statler ή Waldorf είπε...

χαχαχα..έχεις δίκιο ότι όταν μας περνάει ο θυμός μετανιώνουμε...όμως μέσα στο έρημο σπίτι,άμα έχεις λαλήσει κι από το διάβασμα και δεν έχεις έναν άνθρωπο να τα πεις να σου φύγουν τα νεύρα..τα γράφεις..!so..δεν ανησυχώ όμως..το καλό μου δεν με παρεξηγεί!
Υ.Γ. δεν ξέρω αν σε πληρώνει..θα το αποσαφηνίσω όμως και θα πράξω καταλλήλως...:P