Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Χου νοους χαου το λαβ μι γουιθαουτ μπιινγκ τολντ…?

 

 

Πάει έκλεισε και η σχοληηηη…διάβασμα από δω και πέρα…! Έγραψα και το πρώτο μου μαθηματακι σήμερα…καλά κι ας ήταν αλλά γαλλικά…αν ήταν ελληνικά τα 5 τα χα στο τσεπάκι….το μοναδικό γαμω πολυτεχνείο στο κόσμο που έχει βάση 4/6 (69% περίπου what the fuck?) … έρχεται η ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ τιιι χαρά…συγκίνηση…Douchet θέλω να σε σκοτώσω πάλι θα μας κάψει…το 6 το παίρνει αυτός, το 5 ο Αρχιμήδης και το 4 τα neird…όποτε ξέρεις εγώ ένα 3 να γράψω θα μαι θεά…γαμω τις σειρές μου γαμω…που θα πάει θα τον μάθω τον συλλογισμό… έλεος…αι στο καλό…δεν θα συγχυστώ με τη σχολή

 

Είπαμε μικρή,εγώ πάντα είχα και θα έχω την τάση να δείχνω ξεκάθαρα αυτό που αισθάνομαι χωρίς δευτέρες σκέψεις…ίσως και για αυτό τους διώχνω όλους…δεν θα αρχίσω να απαριθμώ λέγοντας ονόματα…γιατί η κατάθλιψη έρχεται…δεν αργεί…! Όμως έχω διάβασμα και να πάνε να γαμηθούνε όλοι…ακούς? Δεν ξέρω αν το ακούς αλλά νιώσε το Γ. να πας να γαμηθείς η μάλλον ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ!!! Μου χε πει κάποτε πως καμία σχέση δεν διαρκεί και πως δεν κάνει για σχέση…τώρα καταλαβαίνω γιατί…και το φταίξιμο δεν είναι δικό μου…γαμω γαμω πες μου που γραφεί επάνω μου: ΠΑΩ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ! ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ !!! Που στο διάολο το γράφει να το σβήσω…

 

 

Αρκετά προβληματική είμαι από μόνη μου γαμωτο,δεν έχω αντοχές και για άλλους προβληματικούς στη ζωή μου…δεν μπορώ άλλο…και αυτό το βάσανο που νιώθω όταν πρέπει να βγω από το καβούκι μου και να αντιμετωπίσω σχολή , γονείς , τα πάντα… έχω συνηθίσει στα δύσκολα…αλλά μου παράπεσαν τον τελευταίο καιρό και το νευρικό μου σύστημα θέλει διαλειμμα…τι λέει έχει κι άλλες εκπλήξεις? Μην απαντήσεις, την ξέρω την απάντηση…όσα δεν φαντάζομαι…έχω να φάω σκατα ακομαααα…ουυυυυ…

ουυυυυυκσεις…! αι σιχτιρ

βρεχει πάλι…πάω να βραχώ

ναι ξέρω,δεν θα παραπονεθώ ξανά για τον βήχα…

καληνύχτα!

 

I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

 

Υ.Γ. είναι φορές που θα θελα τόσο να σου μοιάζω έστω και λίγο…να μπορούσα να εκλογικεύω κι εγώ τα συναισθήματα μου…

 

 

ΑΣΧΕΤΟ:

ο βιολόγος μου δεν είναι και γαμω τις φάτσες? Σκωτσέζος όχι ότι κι ότι :p

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: