Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

να μου μοιάσεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Είσαι τρελή;;;;θέλεις να μου μοιάσεις;;;τι ακριβώς σε εξιτάρει;η καταθλιπτική μου διάθεση, το ότι δεν λέω τίποτα και περιμένω από τους άλλους να καταλάβουν τι χρειάζομαι(πράγμα απόλυτα παράλογο γιατί δεν μπορεί ο άλλος να μπει στο μυαλό μου),το ότι καταπίνω τα συναισθήματά μου ή μήπως το ότι οι δικές μου ανάγκες δεν είναι τίποτα μπροστά στους άλλους,οπότε εκλογικεύουμε τα συναισθήματα μας, τα κάνουμε πέρα και τέλος;δεν φαντάζεσαι πόσο πονάει…σκέψου όλα αυτά τα συναισθήματα που σε βασανίζουν και που σε κάνουν χάλια να μαζεύονταν καταχωνιασμένα και ξαφνικά να γινόταν ένα μεγάλο μπαμ και να έσκαγαν όλα μαζί…δεν παλεύεται!απλά…οπότε μην εύχεσαι να μου μοιάσεις…μπορείς όμως απλά να αμβλύνεις κάποια δικά σου χαρακτηριστικά που σε βασανίζουν..όπως το να μην τραγικοποιείς τόσο αυτά που σου συμβαίνουν, να μην υπερβάλλεις, να μην αυτοτιμωρείσαι μέχρι να καταρρεύσεις κ.ο.κ…

Η εξεταστική σου θα πάει μια χαρά αρκεί να κάνεις την προσπάθεια σου με μέτρο, δίνοντας χρόνο στον εαυτό σου και αφήνοντάς την να περάσει σαν  μια απλή περίοδο της ζωής σου και όχι σαν το τέλος του κόσμου (όπως συνηθίζεις με τις εξετάσεις)…:)

Τέλος, θέλω να σε ενημερώσω πως τα προβληματικά άτομα είναι παντού γύρω μας και επίσης να επισημάνω πως δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ φυσιολογικός,όλοι έχουμε ιδιαιτερότητες και προβλήματα…so, ξεκόλλα, δέξου τις εμπειρίες που σου προσφέρονται και στο κάτω κάτω όποια κι αν ήταν η κατάληξη υπήρξε κάτι, κάτι στο οποίο πίστεψες και έκανες όνειρα..θες μάταια;συμφωνώ!υπήρξε όμως κι αυτό είναι κάτι, κάτι παραπάνω από το να μην γίνεται τίποτα, να μην υπάρχει κανείς για να κάνεις όνειρα…think about it…!

it takes some good to make it hurt,                                                 it takes some bad for satisfaction….

Υ.Γ. Τη δική μου ταμπελίτσα, που λέει: Μαλάκας/θύμα, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΜΕ!!! πότε θα τη βγάλω,άραγε;



waldorf

Δεν υπάρχουν σχόλια: