Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

back to reality...

Επανήλθα στην γεννέτηρα!με πιο απλά λόγια,πίσω στο χάος...χαμένη για πολύ καιρό, καθώς δεν μπορούσα να κάτσω στο πι σι μου με την ησυχία μου και να κάνω ανάρτηση όσο μέναμε τρεις άνθρωποι στο δυαράκι μου και μάλιστα οι δυο ήταν μπαστακωμένοι στο καθιστικό(το χώρο που φιλοξενείται το πι σι μου!)...

Εν τέλει έφτασα χτες το απόγευμα στο Ηράκλειο(αφού στο τσακ απέφυγα ένα νευρικό κλονισμό)και φυσικά δεν έμεινα σπίτι!πήγα σινεμά και μετά γύρισα να διαβάσω το υπέροχο βιβλίο μου ενώ κοιμόντουσαν και είχε ησυχία!σήμερα θα βγω για καφεδάκι(να δω και τι έχει αλλάξει 4 μήνες μετά) και φυσικά από αύριο θα μαζευτούμε όλες εδώ να κάνουμε διακοπές(όσο μπορούμε!).ελπίζω πως αυτή τη φορά θα είναι καλύτερα τα πράγματα..διαφορετικά από την πρόσφατη εμπειρία μου!

πάω λοιπόν να την αράξω και περιμένω να τα πούμε από κοντά!

Υ.Γ. δεν σου κρύβω πως αν και αρχή διακοπών μου λείπει το σπιτάκι μου,ο χώρος και ο χρόνος μου!



waldorf

3 σχόλια:

amalthia είπε...

πάντα μας λείπει κάτι...το ανικανοποίητο έχουμε!

Vipera Lebetina είπε...

Και εμένα, μόλις άρχισα διακοπές μου έλειψε το σπίτι... Οπότε, κουράγιοοοο!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρεεεε ήθελα τόσο πολύ να γυρίσω στο Βόλο!!!Μιλάμε συγκινήθηκα μόλις μπήκα στο σπίτι μου!το καθαρίζω και συνέχεια για να διατηρείται όμορφο :Ρ

και τώρα θέλω να γυρίσεις εσύ,άντε πολύ έκατσες στο Ηράκλειο :Ρ μου λειψες βλαμμένο πλάσμα -θα'λεγα την άλλη βρισιά που σου αρμόζει αλλά αυτά είναι private :Ρ