Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

hangover , hangover , hangover

Μεραααα,

ελεγα πως εχω ζησει αρκετες επικες νυχτες με σας…εεεε να που χθες η τρελη με διέψευσε…Μιας και γυρισε απο το χωριο ειπαμε να βγουμε και οι τρεις…(που να δεις οταν ερθεις τι θα γινει)

Ηρθαν απο το σπιτι μου να με παρουν, χαρες και πανυγηρια , μου λειψες σου λειψα κουτουλουπου κουτουλουπου…Που θα παμεεεε? Στο ΄΄σιγα σιγα ΄΄(ταβερνακι) ΟΟΟΚ,εν δυο, ενα δυο φρασαμε μιας και μενω πολυ κοντα…ποοοο γεματο το σιγα σιγα και τωρα?Η τρελη οοοπως παντα με το χαμογελο της πρότεινε να παμε απεναντι ΄΄στο εχουμε και λεμε΄΄. Δεν ειχαμε παει ποτε αλλα καλο φαινοταν…

Η τρελη με τρελα κεφια , ηθελε να με μεθυσει, μαλλον να μας μεθυσει την Α. και εμενα…Χα! Ξεκαθαρησα πως πρεπει να μεινει μια νηφαλια , και φυσικα εμεινα εγωωωω…Θες να μαθεις ποσα καραφακια ρακη ηπιαν οι δυο τους? 12

ΟΟΟοο ναι 12 καραφακια ρακη…! Κλασικα η τρελη χτυπησε γκομενακι, αλλα ηλιθιο γαμωτο…Μας ειπαν τα παιδια του μαγαζιου να κατσουμε διπλα τους να κανουμε χαβαλε (τι χαβαλε , μια νηφαλια και δυο κουρουμπελα) Εσπασαν πλακα τα παιδια…με κοιτουσαν με λυπη, τι θα κουβαλουσα , μαλλον πως?Αφου εχουν κατεβασει αλλη μιση ρακη με τα παιδια ξεκιναμε για σπιτι μου να παω να κανω τα απαραιτητα (και καλα να ενημερωσω πως γυρισα , τουσ δικους μου) .

Σκεφτηκα πως ετσι οπως ειναι οι αλλες θα τις παρει ο υπνος , αμ δεεεεεε! Θελουμε desire με μια φωνη μου ελεγαν και οι δυο…Θελετε? οκ εγω νηφαλια ειμαι να περπατησω μπορω, αντε παμε…εκει που ετοιμαζομαι να σηκωθω , η τρελη μου σκαει ενα φιλι (αναλυση δεν κανω γιατι ντρεπομαι :p ) φιλαει και την Α. και παμεεεε…την κατηφορα περιττο να σου πω πως την κατεβηκαν…και οι δυο με γοβες να κανουν οχταρια…

Με τα πολλα φτασαμε desire , αφου κοντεψα να παθω πεντε-εξι εγκεφαλικα καθως η τρελη επεσε στο δρομο φαρδια πλατια και δεν μπορουσα να τη σηκωσω…η Α. κλασικα να κλαιει για τον Α. κι εγω να τρεχω δεξια αριστερα να μην τις πατησει κανενα αυτοκινητο στη παραλιακη.

Στο desire, δεν ηπιαν πολυ, μονο 10 σφηνακια και μια μπυρα…! Χορευαν σαν τρελες αφου ζαλιζονταν, και σε μια φαση έξαλλου χορου με αρπαζει η τρελη και μου λεει ΄΄ζαλιζομαι παμε εξω αμεσως΄΄ . Την παω απεναντι που ειναι η θαλασσα και της λεω κανε εμετο μπας και βγαλεις καθολου αλκοολ απο μεσα σου, κανει και παω ξανα μεσα να πληρωσω να παρω και την αλλη και να φυγουμε.

Η Α. πηρε τον Α. που ηταν κι αυτος παραλιακη ηρθε , αρχικα ειχαμε κλαματα απο την Α. γιατι δεν την θελει πια και μπλα μπλα … το παιδι περιττο να πω γαματος με βοηθησε να τις βαλω σε ταξι και να παμε που αλλου? Σπιτι μου! Με το που βγαινουμε απο το ταξι η τρελη οντας ετοιμη να ξανα πεσει δεν υπολογιζει καλα και μου κατεβαζει το φορεμα…Εν τω μεταξυ 4 το πρωι ειναι τινγκα στο κοσμο η γειτονια μου…ποοοο μεχρι και η κουτσή Μαρια με ειδε με τα εσωρουχα…

Μπαινουμε μεσα, κανει εμετο ξανα και ξανα, κανει και μπανιο η τρελη της δινω χαμομηλι που ηθελε, τρεχω μια στην τρελη μια στην Α. , η μια κλαιει η αλλη ξερναει…Δεν κοιμηθηκα καθολου το βραδυ γιατι φοβομουν να την αφησω την τρελη μονη, τουλαχιστον την Α. ηρθε ο αλλος και την πηρε και πηγαν σπιτι του.

Καλα μεχριιιι εδω! Σηκωνομαι το πρωι ανοιγω τα παραθυρα ξεσκονιζω, κοιμαται η αλλη εν τω μεταξυ, και περνα ο γειτονας και μου φωναζει ΄΄δεν σε κωλακευουν τα ρουχα απο αυριο με τα εσωρουχα οπως χθες΄΄ .Ειναι κανεις που να μην με ειδε χθες? Τρελη σε μισω!

Εν κατακλειδει , να γιατι σπανια γινομαι λιωμα, και να γιατι δεν πινω! Αυτα απο την τρελη νυχτα μας … παω να κοιμηθω γιατι κουτουλαω!

φιλια

σταλιν/στατλερ

4 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

xaxaxaxa!!!!

εκανες ευτηχισμενο τον γειτονα!
χαχα!!!

Venea είπε...

Ετσι ετσι!! Παντα πρεπει να μενει ενας νηφαλιος, ξεβρακωτος στην παρεα!!! :pppp

amalthia είπε...

ποτέ δεν θα έπαιρνα 2 κουρούμπελα φίλες μου να τις πάω σε κλάμπ.

αν είχα άλλη μια νηφάλια να κρατάει τα ίσια ναι!θα σπάγαμε και πλάκα!

iliokamenos είπε...

χαχα..κάτι μου λέει ότι το μετάνιωσες που ήσουν η νηφάλια της υπόθεσης, υπομονή θα έρθουν και πιο αλκοολούχες μέρες

ερώτηση: γιατί πρέπει πάντα να ξερνάνε όταν τους πάμε σπίτι(κατά προτίμηση το δικό μας)

καλώς σας βρήκα..