Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Σπίτι μου σπιτάκι μου…

sweet_home_by_HeretyczkaA

Γύρισα επιτέλους στο σπιτάκι μου,συμμάζεψα,καθάρισα, ήπια καφέ με τα παιδιά, παίξαμε επιτραπέζια…πήγα στην πανυπερτέλεια συναυλία του Μικρούτσικου και του Θηβαίου… είμαι λοιπόν πίσω στο σπίτι μου, στην ηρεμία μου, περνάω καλά και δεν έχω πια πάνω από το κεφάλι μου φωνές, υστερίες, τσακωμούς κτλ!

Ποδηλατώ στην πόλη μου και νιώθω τόσο ωραία που είμαι πίσω..ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήμουν ΤΟΣΟ χαρούμενη που γύρισα στο υπέροχο σπιτάκι μου!είναι απίστευτο αυτό το συναίσθημα.. :) ο ύπνος μου έγινε πιο ξεκούραστος και το μυαλό μου δεν είναι πια ταραγμένο…δεν με πιάνουν τα κλάματα χωρίς λόγο και φυσικά δεν θέλω να φύγω τρέχοντας!είναι τόσο υπέροχο να γυρίζεις σπίτι σου,στην σπηλιά σου που λέει κι ένας φίλος!

window_by_HeretyczkaA

Μέτρα τις μέρες ανάποδα και πάρε βαθιές ανάσες(το οξυγόνο κάνει καλό!) και θα ’ρθει και για σένα η μέρα της ηρωικής επιστροφής στα λημέρια σου!κι αν εκνευρίζεσαι και δεν μπορείς να κρατηθείς θυμήσου πως εσύ ορίζεις τον εαυτό σου πια και μην επιτρέπεις στον οποιοδήποτε να σε κάνει να νιώθεις άσχημα!;)

Πάω να αρχίσω να διαβάζω λοιπόν…

Να περνάς τέλεια! Φιλιά, waldorf

10 σχόλια:

geoaman είπε...

Μα καλα μολις γυρισες και αρχισες το διαβασμα;
Τι προκομμένο κοριτσι βρε παιδι μου!!!

gnostosagnostos είπε...

εσυ και ηρεμη....δεν νομιζω...

Statler ή Waldorf είπε...

@geoman
Εντάξει δεν άρχισα να διαβάζω και σαν τρελή..μια μέρα πρόγραμμα,να οργανωθώ κτλ..ξέρεις τώρα!;)

@γνωστέ άγνωστε
γιατί το λες αυτό;είμαι ήρεμος άνθρωπος γενικά!μην βλέπεις που κάνω παρέα με τη statler...:Ρ

waldorf

gnostosagnostos είπε...

αποκλειεται...σας εχει κανει σαν τα μουτρα της
ειμαι σιγουρος :P

next_day είπε...

ποστ επιστροφής.. πόστ αισιοδοξίας!
Τέλειο!!!
Μου άρεσε αυτό με την σπηλιά! το κλέβω και τρέχω να μην πάρετε χαμπάρι!
Καλό απόγευμα!

Statler ή Waldorf είπε...

@γνωστέ άγνωστε
οοοοχι δεν μας έχει κάνει σαν τα μούτρα της!εμείς προσπαθούμε για το αντίθετο(αν και έχουμε κάποιες δυσκολίες..)!:Ρ

@next_day
Ήταν πραγματικά πολύ καλό αυτό με τη σπηλιά!περιγραφικότατο μπορώ να πω!

waldorf

μαχαιρης είπε...

Το πιο καλυτερο, ειναι, οτι το ανακαλυψες ΜΟΝΗ σου...
Ειναι μια δικη σου εμπειρια...μια δικη σου επιτυχια...
Και δεν ειναι κατι, ουτε απλο, ουτε αυτονοητο...

Statler ή Waldorf είπε...

@μαχαιρη

πάντα μου άρεσε ΤΟΣΟ πολύ το μονή μου...τώρα όμως που το έχω πρακτικά και ουσιαστικά καταλαβαίνω πόσο πολύτιμο(και καθόλου απλό και αυτονόητο0 είναι!:)

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε να κάνει κανα σεισμό, καμιά διακοπή ρεύματος για πάνω απο πεντάωρο μεσα στη νυχτα, καμμια φυσική καταστροφή και θα σε δω αν αντέχεις μόνη σου!

:)))

Καλό διάβασμα ευχομαι

Statler ή Waldorf είπε...

@coula
όχι και παντελώς μόνη!στο χώρο μου απλά...έχω όμως και φίλους εδώ για τις ώρες ανάγκης!πάντως έχεις τρομακτικά θετική σκέψη!;):Ρ

waldorf