Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

πνιγομαι….!

Πνίγομαι , ασφυκτιώ ,  χάνομαι…

Ναι,  λατρεύω την Ελλάδα αλλά θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξανά κατέβω. Όχι , καλά είμαι (θέλω να πιστεύω δηλαδή) απλά με πνιγεί , με σκοτώνει…η γκεστάπο. Ναι, όλοι μας πιεζόμαστε απο τους δικούς μας αλλά…(γαμημένο αλλά) η δική μου μανά ανήκει σε μια ιδιαίτερη κατηγορία μαμάς, η όποια λειτούργει σαν την ανακοντα τυλίγεται γύρω σου σφικτά με αποτέλεσμα κάποια στιγμή  να σε πνίξει! Με τρελαίνει, μου ρουφά το αίμα…μη μη μη μη μη μη…είμαι ενήλικη και πιάνω κρυφά τον εαυτό μου να σκέπτεται τι θα πει η μανούλα του…Πάντα πάσχιζα να ξεφύγω απο αυτό το δεσμό, η Λωζάννη είναι ονειρική γιατί είναι μακριά της και τα εισιτήρια πανάκριβα για κεινή…! Την αγαπώ ναι! Αλλα απο μακρια! Ναι μου λειπει αλλα στη μια ωρα που ειμαι μαζι της τρεχω μακρια! Οχι δεν υπερβάλλω , οχι καθολου…! Απλα θελω να φυγω…

Κουραστηκα στο γαμημενο Ηρακλειο, θελω να παω Ρεθυμνο η Λωζαννη…μακριααααααα! Μακρια, να μην πνιγομαι…αρχιζω να μουδιαζω παλι κοντα της και να χανω την αντιδραστικοτητα μου! Θελω να φυγω τωρα…! Μου λειπετε εσεις που μια μια φευγετε και το μαρουλακι μου που ειναι Ρεθυμνο…Ναι θελω να παω Ρεθυμνο να μαι με τον ‘’γκομενο’’ που λες κι εσυ και μου ρχεται να σε πλακωσω στο ξυλο!!!! Δεν ειναι ΓΚΟΜΕΝΟΣ, μισω αυτη την εκφραση! Συγγνωμη αλλα δεν ειμαι η Ι. και δεν θα γινω, get over it σκεφτομαι και δυστυχως για σενα ξυπναω και αντιλαμβανομαι πολλα. Τερμα , εγω το κοριτσακι της μαμας δεν ημουν ποτε και ουτε θα γινω…Χριστουγεννα δεν θελω να ρθεις Λωζαννη θελω να μαι με αυτους που εχω διαλεξει για οικογενεια εγω!!! Ξερω οτι υπερβαλλω στο τελευταιο σημειο αλλα σε ολα τα υπολοιπα οχι! Ειμαι ενηλικη, Ρεθυμνο θα παω οταν θελησω και στο ανακοινωνω δεν ζητω την έγκριση σου!!!!

 

J’en ai ras le bol avec tes caprices!!!!

(Μπας και καταλαβεις τιποτα γιατι απο ελληνικα δεν πιανεις και πολλα)

ουφ, παω να καρκινιασω στην αυλη κρυφα

ΥΓ. ευχομαι 4-10/9 ναι μαι παααλι Ρεθυμνο! (merde που λενε και οι γαλλοι για καλη τυχη!)

καληνυχταααααα

σταλιν

(waldorf μην ανησυχεις και συγγνωμη που δεν ηρθα σημερα για ποτο)

14 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Φύγε όσο είναι νωρίς!!!

Η ασθένεια μανουλίτιδα είναι κολλητική!!

Καλώς σε βρηκα!!

Statler ή Waldorf είπε...

καλως μας ηρθες...

εμενα μου λες?

ηδη φτιαχνω βαλιιιιιτσες :)

stalin

μαχαιρης είπε...

Φιλη, καλως σε βρηκα[απο κουλα με αγαπη] Θες να λεφτερωθεις για παντα απο την μανουλα που σε φουσκωνει;;
Αντιμετωπισε την, με θαρρος και παρρησια..Πες της, τι σε βασανιζει, και δωσε της να καταλαβει τι θα παθει
αν συνεχισει..Μιλα με σιγουρια και
σοβαροτητα Με κανενα τροπο μην διχνεις εξαρτηση...
Μονο αν παιξεις το παιχνιδι σου με
πεισμα και φαντασια θα νικησεις..
Φευγοντας...
Το προβλημα, δεμενο με σπαγγακι, σ ακολουθει..
Στη..Λωζαννη, στη Νεα Υορκη, Στο
Ρεικιαβικ..
Και ξερεις κατι;;
Και απ αυτη τη μαμα αν ξεφυγεις με το τρεχα...Αλλη ...μαμα...καπου αλλου, σε περιμενει, για να σε πνιξει...
Ποσο θα τρεξεις;;
Ποσο θα τρεχεις;;

Я верю в Сталина είπε...

Hasta la victoria siempre

Coffeemug είπε...

μαχαίρη είναι ίσως η πρώτη φορά που θα διαφωνήσω μαζί σου. δεν υπάρχει λυτρωμός. δεν υπάρχει καμία λύση και ποτέ.
στάλιν όσα και να πεις εκείνη πάντα θα πιστεύει μόνο αυτό που έχει μέσα στο δικό της κεφάλι. δεν ξέρω ποια είναι η λύση και ίσως και να μην υπάρχει. ποτέ και εις τον αιώνα των αιώνων. Βρες μια λύση να συμβιώνεις κάπως ανεκτά και όταν με το καλό γυρίσεις, φρόντισε να έχεις το δικό σου σπίτι. Μακριά και αγαπημένες. Ίσως αυτό βελτιώσει λίγο τις σχέσεις.

ephee είπε...

Α, ρε Ελληνίδα μάνα..! Αυτό δεν είναι οικογενειακός, δεσμός, είναι νόσημα!
Το θετικό είναι πως διακρίνεις τη διαφορά, γιατί ξέρω πολλούς που τη θεωρούν φυσιολογική την φάση "ανακόντα" που περνάνε με τη μαμά τυλιγμένη στο λαιμό τους μέχρι πολύ μετά την ενηλικίωση..

Statler ή Waldorf είπε...

μαχαιρη: καλως σε βρηκαμε...μαμα μαμα μαμα μμμ, ειναι στο αιμα της να μην αντιλαμβανεται οτι μεγαλωσα...πιστεψε με και εχω μιλησει και καυγαδες εχουν γινει...! Παντα ημουν αντιδραστικο...Δεν θελει να καταλαβει και οταν καποιος δεν θελει να καταλαβει κατι...δυσκολο μπορεις να του δειξεις τα συναισθηματα σου και τις αποψεις σου ...

marco: ομιλητικοτατος ρε!

coffee: συμφωνω μαζι σου...! Αποκλειεται να προσαρμοστει και γενικοτερα να αλλαξει οποτικη...και σιγουρα δεν θα αλλαξω και εγω, για αυτο πρεπει να βρω τον τροπο να ναι ανεκτικα και με λιγοτερη ενταση η παραμονη μου στην ελλαδα...

ephee: πολλες δεν απελευθερωνονται καν...! Κακα τα ψεματα ειναι τοσο δυσκολο να ξετυλιξεις την μανουλα σου απο πανω σου!

σταλιν

Statler ή Waldorf είπε...

επέστρεψα μετά από πολύ καιρό στο μπλογκακι μας και θα σου αφήσω ένα σχολιάκι...πρωτ'από όλα θα συμφωνήσω με τον μαχαίρη στο ότι το πρόβλημα θα σ'ακολουθεί όπου κι αν πας..γιατί μην μου πεις πως και τώρα που ήσουν μακριά ήσουν καλά γιατί δεν ισχύει!όταν δεν είναι η μάνα σου εκεί βασανίζεις τον εαυτό σου μόνη σου(όπως σου έχει μάθει!)..καιρός να το σταματήσεις!

επίσης θα συμφωνήσω με την coffeemug πως η μάνα σου να αλλάξει αυτό που έχει στο μυαλό της δεν παίζει,άρα εσύ είσαι αυτή που πρέπει να πάρεις τις αποφάσεις σου και να την αντιμετωπίσεις!!καιρός είναι να αρχίσεις να υπερασπίζεσαι λίγο και τον εαυτό σου αντί να τον τιμωρείς!

δικό σου και το μαχαίρι και το καρπούζι!your choise!

kisses,waldorf

Ναύτης είπε...

αααχχχ...
δυστυχως, οι γονεις είναι σαν τα παιδια... όπως τους μάθεις...

προφανως το τραίνο εχάθη νωρις
η μόνη γιατρεια, είναι η ...ασπιρίνη...

που πάει να πει, δεν υπάρχει γιατρεια, αλλα υπάρχει αγωγή!
μόνο με το χιούμορ αντιμετωπίζεται η κατάσταση, αλλα τέτοια κόντρα ένα δηλώνει:

μήπως μοιάζεται πολυ με τη μητέρα...;;;

λεω...

καλησπέρα σας

:))

gnostosagnostos είπε...

σου τα ειπα χθες.....

πανε κανε κανενα μπανακι και ασε τους καφεδες....πειραζουν ;)

Statler ή Waldorf είπε...

ναυτη: αχ, σους καλε...μοιαζω μοιαζω αλλαααα ειμαι καλυτερη version που λεω και ξαναλεω...! Μωρε οντας μοναχοπαιδι και παιδι χωρισμενων γονιων επεσαν πανω μου ολοι ... κατι που δεν αντεχω! Ναι ειμαι κακομαθημενο αλλα διορθωνομαι κυριως τωρα που μενω και εξωτερικο μακριαααααααα :)

γνωστε: ποιους καφεδες ουφο? ειπαμε αυτοι μετα τις 4/9 ...! Αλλα ειτε καφες ειτε οχι ... και παλι η κατασταση ειναι ιδια...τουλαχιστον τωρα ειμαι πιο ηρεμη

(waldorf δεν απαντω γιατι το χουμε λιωσει το θεμα γκεσταπο! )

σταλιν

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου κοριτσάκι,

να μην πνίγεσαι και ειδικά σε μια κουταλιά νερό!

Εγώ ένα πράγμα ξέρω, πως οι μαμάδες φοβούνται και θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους!

Ίσως λοιπόν δεν έχεις κερδίσει ακόμη την εμπιστοσύνη της;

Δε σε ξέρω για να το κρίνω αυτό, απλώς απορώ!

Χαλάρωσε, πηγαινε στο Ρέθυμνο αν θες, εξηγώντας στη μαμά σου πως θες να ξεκουραστείς λίγο και να δεις τους φίλους σου κι αν δεν το καταλάβει, τότε προσπάθησε να περάσεις καλά στο Ηράκλειο με ό,τι έχεις.

Γιατί στην ηλικία σου φαντάζομαι πως θα εξαρτιέσαι και οικονομικά απο εκείνη! Οπότε χωρίς το οκ της δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο!


Σϋντομα θα φύγεις και θα μας λες μετά πόσο σου λείπει! Είμαι σίγουρη γι'αυτο!

Μην της θυμώνεις! Ίσως θέλει να σε χορτάσει λίγο κι εκείνη!

Κι η αντιδραστικότητα δε νομίζω να βοηθάει!

φιλιά πολλά Στάλινακι μας

amalthia είπε...

εσύ τουλάχιστον το έχεις καταλάβει ότι η μάνα σου σε "ρουφάει" μια φίλη μου δεν...και προσπαθούμε όλες να την ταρακουνήσουμε να πα να ζήσει μόνη της.γάμησε τα...

...έχεις κότσια,έχεις συνείδηση εσύ,απο τη στιγμή που γνωρίζεις το πρόβλημα το αντιμετωπίζεις.

..δείξε της τα όρια σου,βάλτης μια γραμμή να γνωρίζει μέχρι που την παίρνει.(στο εντωμεταξύ προσπάθησε και να την καταλάβεις και να την αγαπάς γιατί όλος αυτός ο θυμός δεν σε βοηθάει)!

Statler ή Waldorf είπε...

coula: μικρη για καλη μου τυχη δεν εξαρτιεμαι οικονομικα παρα μονο απο τον father ο οποιος δεν εχει και κανενα απολυτως προβλημα να κανω αυτο που θελω γιατι πολυ απλα με εμπιστευεται! Δεν πνιγομαι σε μια κουταλια απλα τοσα χρονια μαζευω μαζευω και κατα διαστηματα ξεσπαω γιατι δεν ειμαι ατομο που του αρεσει να καταπινει αμασητα!

amalthia: αυτος ο θυμος πηγαζει δυστυχως απο πολλες μαλακιες που εχει κανει στο παρελθον και τις οποιες δεν παιζει να συγχωρησω ουτε σε κεινη αλλα ουτε στο father...Τα ορια μου λες? Αν και τα χω δειξει αρκετες φορες θα ξαναπροσπαθησω ... καλη δυναμη με την φιλη σας γιατι πραγματικα ειναι δυσκολη φαση...και πολλες φορες ψυχοφθορρα!

σταλιν