Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010


You took your coat off and stood in the rain,
You're always crazy like that.
And I watched from my window,
Always felt I was outside looking in on you.
You're always the mysterious one with
Dark eyes and careless hair,
You were fashionably sensitive
But too cool to care.
You stood in my doorway, with nothing to say
Besides some comment on the weather.

Well in case you failed to notice,
In case you failed to see,
This is my heart bleeding before you,
This is me down on my knees, and...

ton teleutaio kairo prin koimithw...auto pou thymamai...mallon auto pou m menei san anamnisi prin kleisw ta matia m...niwthw kati ypervoliko pou me plakwnei...kai mataia prospathw na to katanoisw...kati na kanw,kapws,kapou, na fygei gamwto! Eimai sigouri omws pws exei na kanei me tis megales apofaseis pou prepei n parw,ta riska,tis allages,tis ependyseis...

auto to tragoudi ontws to syndew me keinon...oso kai an to apofeugw...kserw pws stin ousia oso apofeugw na omologisw ti niwthw dimiourgeitai enas vraxnas...

thelw toso na ksefygw...apo tis grammes apo to thema...alla kserw stin ousia tn vraxna m....nai...to paron einai teleio...itan auto pou anazitousa...kai egw kanw makroskopikes skepseis...les kai metraw pali pliges kai lathi...paali!nai to gnwrizw einai diki m i euthini, i apofasi kai i krisi...dustuxws posi anakoufisi na xa kapoion na katigorisw...

in case you noticed...apofeugw na skeftw kathara...i eimai poli konta sto na antilifthw ta panta i apofeugw ksekathara na ierarxisw ta yper ta kata kai tous logous...niwthw diafani kai pali i failed to noticed i etsi niwthw toulaxiston.Apetyxa,apetyxa na me koitaksw,na vrw tn dieksodo...apetyxa...pws na me symvouleusw? afou emplekomai egw i idia? pws?

epiasa xthes tn eauto mou na me parakala..nai, mia ekklisi voitheias pros tn eauto m..akoma kai to stoixeiwma kai to moudiasma pou niwthw...kai safws o kompos sto laimo.Thelw i den thelw na parw mia apofasi? Thelw i den thelw na parw ena risko?ksexasa pou stekomai...

These foolish games are tearing me apart,
And your thoughtless words are breaking my heart.
You're breaking my heart.
You're always brilliant in the morning,
Smoking your cigarettes and talking over coffee.
Your philosophies on art, Baroque moved you.
You loved Mozart and you'd speak of your loved ones
As I clumsily strummed my guitar.

You'd teach me of honest things
Things that were daring, things that were clean
Things that knew what an honest dollar did mean
So I hid my soiled hands behind my back
Somewhere along the line I must've gone off track with you

Well, excuse me, guess I've mistaken you for somebody else,
Somebody who gave a damn,
Somebody more like myself.

You took your coat off,
Stood in the rain,
You're always crazy like that

statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: