Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

paidikotita?



to mono meros pou me iremei oso tpt einai i thalassa...apla na tn koitaksw kai m arkei...apo mikri me siglonize i thalassa...mallon epeidi itan i ''erwmeni'' tou pappou m...

simera ekatsa sto ksenia...einai poli omorfi mera smr...aeraki ilios...kalokairini tha elega...mmm,wraia aisthisi na niwtheis tis axtides tou iliou sto derma s...kai t aeraki na s xaideuei...

prepei n eixe paei mia taksi tou dimotikou sto mouseio apenanti...espasan tn siwpi kai tn iremia tis thalassas...ta paratirousa.Pws allazoun etsi oi kairoi? oxtaxrona paidakia pou logika i fantasia tous prepei n ''orgiazei'' ki omws...kollimena me ena kinito sto xeri...thymamai pws to mono ilektroniko pou eixa sto dimotiko itan to pocket...gameboy...kai auto to pira me to xartziliki pou mazepsa me kopo! kata t'alla trelainomoun n ftiaxnw t paixnidia m moni...na paizw lego...na ftiaxnw spitakia apo laspi,na skarfalwnw sta dentra...simera gmt leipei auti i paidikotita...

gt? ta perissotera koritsakia dymena koketes...den epaizan gia n mn lerwthoun...ma pou pigan ta paidia? kathe mesimeri gyrnousa apo t sxoleio kai imoun sa to gyftaki...twra ola tous dymena sa na nai 40xrones gynaikes...ypervallw? to oti eida paidaki pemptis dimotikou smr na dinei glwssofilo se ena agoraki me koufane...akoma prospathw n synelthw apo to sok...kai eimai sigouri pws itan pempti dimotikou gt forousan kartelakia stis mplouzes tous kai t egrafe...ma pempti dimotikou den eixa skeftei kan n filisw agori...den ypirxe kan san eikona mes sto myalo m...

pou einai i epoxi pou mporei n mn tn prolava men...alla tn anapolw... :s
periergo i oxi...alla tha thela toso na vlepw paidia na paizoun me paixnidia kai oxi me kinita kai ypologistes...na exoun epafi me tn fysi...na einai paidia...oxi mikromegala...pou einai oi alanes pou epaize o mpampas m?ta podilata pou eftiaxne me rodes pou evriskan ekei? ta autosxedia paixnidia?pws allazoume etsi? allaksa ki egw...pros to kalo?pws?pou? ti? pote?




pws mporoun arage na ''diaswthoun'',''na fylakistoun''
kai sto telos na ''ektethoun'' ta synaisthimata
kai kyriws paidika?

statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: