Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

I'm back(???)

exw meres na grapsw,e??dn imoun se mood...dn eixa ore3i g tpt...twra ta pagmata pane kapws kalutera...ekana k t prwto bima e3allou g na ta kanw kalutera!twra gia ta idia la8i p les...8a t suzitisoume kapoia stigmi gt dn se pianw akribws...
dimiourgeis k su problimata stn eauto s,e?mn anisuxeis...t kanoume auto...ligo autokatastrofiko,alla dn exei simasia...omws panw st 8ema tn idiwn la8wn p les,dn nomizw oti kanw t idia la8i(akribws...ta kanw dld se allo epipedo,to opoio dn exei kamia sxesi me auto p skeftesai!)...xaxa,nomizw tr 8a exeis parafronisei ap'tn poluplokotita ts skepsis m,alla tespa...
dn exw kati kainourgio na s pw...elpizw na mn me fobi8ike t mati s t prwi!:Pitan auto t klassiko m,p mazeuw mazew k st telos..mpouououououm!auto!upomoni!egw s elaxa...ti na kaneis!?

waldorf

1 σχόλιο:

Statler ή Waldorf είπε...

vre xazo to pisteueis oti prosvlithika? xaxa egw panta sto elega kai tha sto lew apaitw dn thelw n kratiesai...

ksypnisa simera,paaali me kefia...me fovizei...poso tha kratisei? paraponiemai pws den eimai kala kai otan eimai fovamai...sychooooo...pfff m kollise o costello...i want you...malakaaaaaa tn thelwwwww...poli...alla kserw oti ama ''afethw'' tha kaw olosxeros...

xthes den mporousa na koimithw kai anoiksa to vivlio ''mikro vivlio gia megala oneira...'' kathe fora pou to diavazw me sokarei...