Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ζέστηηηηηη…

ice_cream_by_Chebi

Τι αφόρητη ζέστη είναι αυτή,την τύχη μου???Δεν με έπαιρνε ο ύπνος χτες βράδυ…3-5 κοιμήθηκα για λίγο και όταν ξύπνησα(βουτηγμένη στον ιδρώτα)άρχισε να φυσάει έξω και να κρυώνω…σκεπάζομαι,ζεσταίνομαι,ξεσκεπάζομαι,κρυώνω…βασανηστήριοοοο!κι αφού τελικά τα καταφέρνω και κοιμάμαι,πάει 6:30 και περνάει το σκουπιδιάρικο…αγαπητέ σκουπιδιάρη, το καταλαβαίνω πως κάνεις τη δουλειά σου,δεν μπορείς όμως να εναποθέτεις πιο φιλικά τους κάδους στο κράσπεδο να μην ξυπνάς και μας τα φτωχαδάκια που μένουμε από πάνω και δεν μας αφήνει η ζέστη να κοιμηθούμε?

και για να καταλάβεις την αϋπνία μου,σηκώθηκα 2:30-και μετά από πολλή προσπάθεια να αποκοιμηθώ-και καθάρισα την κουζίνα!(ένα κομματάκι ντομάτα σε ένα άπλυτο πιάτο είχε χαλάσει και μύριζε…)καθαρίζω λοιπόν και καθώς τελειώνω το πλύσιμο μου μένει ένα πιατάκι που το θέλει το ξυδάκι του για να έρθει στα ίσα του..δεν μπορώ να πλένω με ξύδι,το πήρα απόφαση!δεν γίνεται βρε παιδί μου,μου βρωμάει!κόντεψα να βγάλω τ’ άντερα μου..κι εντάξει δεν λέω το νοικοκυριό,νοικοκυριό αλλά δεν μπορώ,δεν αντέχει η αδύναμη κράση μου(ως γνωστόν!)και πάνω στην απόγνωση σκέφτηκα το εξής:την ίδια δουλειά την κάνει και το μπαλσάμικο,που μυρίζει πιο ωραία?για πες φίλη με οικολογική συνείδηση(ή συναίσθηση,όπως το λες)είναι το ίδιο?να ξέρω βρε παιδί μου να μη βασανίζομαι!!

α!και μιας και το θυμήθηκα…σήμερα αρχίζω πρόβες!!!!!!δεν βρήκα το κείμενο μου βέβαια για να κάνω επανάληψη τις ατάκες,αλλά χτες που έκανα ένα γρήγορο πέρασμα στο μυαλό μου(ναι,έχω λίγο κι απ’ αυτό) τα θυμόμουνα…ελπίζω μόνο να μην ξεχάσω τίποτα και πάρει ανάποδες η σκηνοθέτης γιατί δεν θα το αντέξω…

text_by_elizozur

όμως μιας και το συζητάμε που να είναι το κειμενάκι μου??τι στη βιβλιοθήκη έψαξα,τι στις τσάντες μου, στο δωμάτιό μου, στο καθιστικό..πουθενά!άνοιξε η γη και το κατάπιε!!!βέβαια να μου πεις όλο το χρόνο πρόβες και τρεις παραστάσεις τώρα περίμενες να διαβάσεις?όχι βέβαια αλλά με ξέρεις τώρα με το άγχος μου…τέλος πάντων πάω να κάνω ένα ντουζάκι(μάντεψε…ζεσταίνομαι!:Ρ)και να φύγω γιατί δεν θέλω να αργήσω πρώτη πρόβα!:)

άντε,θα τα πούμε later!φιλιά, waldorf

5 σχόλια:

Statler ή Waldorf είπε...

Mαρη σοβαρεψουυυυυ!!! Το μπαλσαμικο ειναι και πιο ακριβο αλλα και πολυ καλο ξυδι...εεε να ρθω να σου κανω εγω τα πιατα...ξερεις πως το ξυδι ειμαι ικανη να το πιω σκετο , μου αρεσει παααρα πολυ...

Οσο για την ζεστη , συμπονω και εδω ζεστη γαμωτοοοο...αλλα υπομονη!!!

αντε μιλαμε μετααα
φιλια
στατλερ

Ανώνυμος είπε...

Χθες το βράδυ κοιμήθηκα στις 5.30. Άθλια νύχτα.. Δεν είχε ζέστη εδώ. Κυριλέ ήταν..

Εγώ πάλι λατρεύω τον ήχο από τα σκουπιδιάρικα.. Όλο το βράδυ να είναι από έξω δε με πειράζει!

Και όσο για το ξύδι, μου αρέσει απίστευτα και η μυρωδιά και η γεύση. Δεν ξέρω με τι ειναι καλύτερο να πλύνεις τα πιάτα σου μια και που εγώ δεν πλένω ποτέ!

Φιλιάαα

Statler ή Waldorf είπε...

statler:το ξέρω ότι είναι πιο ακριβό,όμως αυτό το τοπ χάλι μαύρο!αλήθεια σου λέω δεν μπορώωωω άλλο να πλύνω με ξύδι...

Αυτή:το σκουπιδιάρικο δεν με ενοχλεί,ο brutal σκουπιδιάρης με ενοχλεί που είναι απότομος με τους σκουπιδοτενεκέδες!όσο για τη νύχτα..άθλια δε λες τίποτα!ελπίζω σήμερα να είναι πιο καλά...!

Coffeemug είπε...

σήμερα φυσάει διαολεμένα εδώ. ίσαμε 7 μποφώρ.
έχω μια απορία, γιατί να πλύνεις τα πιάτα με ξύδι; Το palmolive δεν κάνει; Δεν ξέρω λεπτομέρειες καθότι υπάρχει Σωτήρης (πλυντήριο).

αυτή, μήπως όταν ήσουν μικρή είχες πέσει από δέντρο;

Statler ή Waldorf είπε...

coffeemug:κι εδώ σήμερα διαολεμένα φυσάει!αφού η θερμοκρασία έπεσε σχεδόν πέντε βαθμούς και,αν και μου τη δίνει ο αέρας,είναι πάρα πολύ ωραία!όσο για το ξύδι,το χρησιμοποιώ για να απομακρύνω τις μυρωδιές(όπως αυτή του αυγού π.χ.)!

waldorf