Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

do you wanna runaway together?



geiaaa...

den kserw alla ithela toso poli na mai spiti...thinking of you...se skeftomai mikri,elpizw na pernas kala sto irakleiaki...kourastika eirini...kourastika...na prepei na paristanw tn xaroumeni kai tn perifani kori...den mou aresei pou eimaste etsi me tn mana m,ypoteithetai eixame mia ''teleia'' sxesi...pou pige? gt tosa psemata? proxthes pira tilefwno na tous akousw olous mias kai itan apanw sti giagia m...eipa pws skeftomai na parw kanape...mias kai milano dn paw...irakleio den me afinoun na katevw(den me afinoun...pou ftasame) kai arxizei na ourliazei ''oikonomiki krisi,oikonomiki krisi mpla mpla mpla'' ti thelw kai enimerwnw...an kai dn to kanw gia na enimerwsw...apla gia na pw kati gt dn exw kati na tis pw dn exw...dn thelw...!tespa,exw to treksimo kai m kanei kalo...eilikrina ksespaw...exw kopsei idi polla...eipa mexri to kalokairi apoxi se oles tis ypervoles...kai ta synaisthimata m metrimena...prepei n iremisw...dn kserw pws tha vrw galini i mallon kserw alla...alla...dn exw ta kotsia na me adimetwpisw...opote pairnw tn eukolo dromo kai ligotero odyniro(i oxi?) pws esy allazeis emfanisi? egw apofasisa ektos apo autin na allaksw kai alla...kai mia apoxi apo ta synaisthimata kai tis polywres skepseis mporei kai na m kanei kalo...! Thelw na stamatisw na vlepw auto to oneiro...na me pnigei...kathe mera ksypnaw kai niwthw ta xeria tou sto laimo m kai auto pou m vrike i aggela :



''Τα όνειρα με πνιγμό είναι μια επώδυνη εμπειρία και δεν είναι σπάνιο να ξυπνάμε μετά από αυτά. Αν βλέπουμε ότι κάποιος μας πνίγει σημαίνει ότι καταπιέζουμε τα συναισθήματά μας ή μπορεί να έχουμε δυσκολίες στο να εκφράσουμε τους φόβους, το θυμό ή την αγάπη μας. Εναλλακτικά, μπορεί να νοιώθουμε ότι μας αποτρέπουν ή μας περιορίζουν από το να εκφράσουμε ελεύθερα τον εαυτό μας.''





katapiezomai? egw? egw panta eksefraza ta synaisthimata mou...panta...eksallou kala na pathw me ola auta...egw ftaiw kai kanenas allos...moooono egw...egw gt eimai kserokefali kai amyali...i am not the girl i used to be...:) kata t'alla me tn patera mou ola kala...an kai tn niwthw anxomeno opws panta vevaia,parola auta anisixw...m rxetai na paw na parw to treno kai na paw opou me bgalei...na mn skeftomai kanena kai tpt,xwris ypologisti,xwris kinito...xwris tpt kai kanena!!!!!!

''There are two tragedies in life: one is to lose your heart's desire, the other is to gain it." -- George Bernard Shaw

kai kleinw me to parapanw to opoio apo xthes to skeftomai...




statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: