Τρίτη 16 Αυγούστου 2011



Ποσο θα θελα να παρω τα πραγματα μου και απλα να μην ξαναγυρισω...Οχι πως δεν περιμενα να χουμε τετοια καταληξη, απλα ηλπιζα πως φετος δεν θα επεφτα στη παγιδα και δεν θα με ενοιαζε οτι κι αν ελεγαν. Πως γινεται ομως? Πως γινεται να γραψω τη γκεσταπο και τις μαλακιες της?

Οχι και τοσο ευκολα λοιπον, οι διακοπες φτανουν στο τελος τους, και την ερχομενη Πεμπτη επιτελους φευγω. Θα προτιμουσα να μπορουσα να την αντιμετωπισω αλλα δεν μπορω. Καθε καλοκαιρι που φευγω , φευγω λεγοντας ''Τελευταια φορα.'' ποσες τελευταιες φορες πρεπει να ξεστομισω μεχρι να μην με νοιαζει...? Να μιλα και ειτε ακουω ειδησεις ειτε εκεινη να αδιαφορω.

Ειχε να με δει 8 μηνες και προκοψε να μου το χαλασει. Μετα αναρρωτιεται γιατι σταματησα να περναω χρονο μαζι της και γιατι την αποφευγω οπως η γατα το νερο ...Αυτη η προβολη του εαυτου της πανω μου μπορει να με στειλει κατευθειαν στο Δαφνι.Το ξερω οτι καποια στιγμη πρεπει να την αντιμετωπισω...αλλα οι δυναμεις μου δεν με βοηθουν...Πως να αντιμετωπισεις λογικα ενα ατομο που ειναι κατεξοχην παραλογο?

Δυο χρονια στην Ελβετια και το μονο που ελεγα ηταν ''Αντε να γυρισω Ελλαδα, να ηρεμισω'' και τωρα? ''Αντε να φυγω απο την Ελλαδα να ηρεμισω''...Σταματησα να κατεβαινω Χριστουγεννα και Πασχα και τωρα σκεφτομαι να κοψω και το καλοκαιρι. Αν δεν ηταν ο παππους , η γιαγια και η waldorf παιζει να μην ξανακατεβαινα...Ομως , και η φυγη δεν ειναι λυση. Ποια ειναι η λυση? Να κατεβαινω και ενω ξεκιναω με τη καλυτερη διαθεση να γυρναω στη Γαλλια και να νιωθω μονο εκει ανακουφιση?

Ολος αυτος ο παραλογισμος που τη δερνει και η νευρασθενεια που τη διακατεχει κοντευει να τρελανει και μενα...Εχω τοσο θυμο, τοσα νευρα, τοσο μισος μεσα μου που νιωθω πως θα εκραγω...Πριν κατεβω δεν ημουν ετσι, ημουν ηρεμη, χαλαρη... Αλλα την κοιταω και το μονο που θελω ειναι να της κοψω τη γλωσσα και να μην ξαναβγαλει κιχ!

την νευριασμενη καλημερα μου,
σταλιν.

5 σχόλια:

Gaurakos είπε...

Το να μην της δίνεις σημασία δεν παίζει ε;

Και εγώ λέω να θυμώσω με...κάποιον... Ε; Τι λες και εσύ; Να θυμώσω μαζί του; :P

gnostosagnostos είπε...

Πρέπει κάποια στιγμή να απογαλακτιστεις
Αυτο θα κάνει καλο και σε σένα,αλλα και στην Μαμα...

sunnefoula είπε...

Καλησπέρα!
φέτος εδέησα να επισκευθώ μια φίλη στη Γενεύη και άλλη μια στη Λωζάννη και μου ήρθες στο μυαλό :)
(η οποία φίλη πριν την ελβετία ήταν Στρασβούργο για σπουδές- μάλλον πάνε σετάκι αυτά τα δυο :Ρ)

Όσο για τη μαμά σου... δε θα πάψει να είναι η μαμά σου. Δες γιατί κάνει όλα αυτά που σε εκνευρίζουν.. μήπως ανησυχεί για το μέλλον σου? μήπως λυπάται που είσαι μακριά?
δε λέω, οι μαμάδες είναι από τους κατεξοχήν ανθρώπους που μας εκνευρίζουν (και το ανάποδο αν κρίνω από προσωπική εμπειρία), αλλά συνήθως δεν το κάνουν για κακό.

Εσύ, είσαι σίγουρη γι' αυτά που θες? αν ναι, μίλα της. Χωρίς φωνές και εντάσεις. Και να ελπίζεις ότι θα το καταλάβει... Είναι κάτι που όσο το αγνοείς τόσο θα σε τρώει και θα σε τσιμπάει.
Αν πάλι θέλεις χρόνο να σκεφτείς τα πράγματα, εξήγησέ το.
Δυστυχώς οι γονείς έχουν την τάση να μας συγχύουν με τον εαυτό τους. Σπούδασαν? να σπουδάσουμε κι εμείς. Παντρεύτηκαν στα 27?μόλις αρχίσουν τα 26 να φεύγουν αρχίζουν οι ερωτήσεις (κλπ). Ξεχνάν όμως ότι δεν είμαστε οι γονείς μας.

Συνήθως για τους γονείς όλα συνοψίζονται στο "να είναι το παιδί μου καλά κι ευτυχισμένο και να βρει το δρόμο του".

Ελπίζω να μη σε κούρασα.
Καλό δρόμο!

Vangel Greko είπε...

Δε γνωρίζω ποια είναι η "γκεστάπο" αλλά δεν αξίζει να χαλάς τη διάθεσή σου για "μικρά" πράγματα!!

Τσακωθείτε ή αλλιώς κόψτε και την καλημέρα!!

αξίζεις τα καλύτερα & σίγουρα ανθρώπους γύρω σου να σ'αγαπάνε πραγματικά!!

τα σέβη μου!!

Marouli είπε...

Κατι τις εχουν ψεκασει δεν εξηγειται αλλιως! Και η δικια μου με εχει πρηξει 3 βδομαδες τωρα!!! Υπομονη! Θα φυγεις!

Μαρουλοφιλακια!