Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Αυριο επιτελους...Ελλαδα!



Σε μιση ωρα φευγω...παω Γενευη να μεινω σε ενα φιλο, και απο κει την επομενη μερα Αθηνα μετα Κρητη. Απο τη μια ξερω πως θα ναι τελεια, απο την αλλη σκεφτομαι οτι το χειμωνα θα ζοριστω ασχημα , μιας και σπιτι ακομα να βρω.

Ομως, σκεφτομαι θαλασσα, αμμο στο μαγιο, ηλιοθεραπεια, την waldorf να πινει τη μαυροδαφνη της στην Ενοδια,να τραγουδαμε Μαλαμα, να βγαζω τις γοβες πριν μπω σπιτι να μην κανω θορυβο, να κοιμαμαι και να με ξυπνα ο Φοιβος γιατι θα θελει βολτα, να πηγαινω Χερσονησο να δω το παππου και τη γιαγια, να ψαρευω με το παππου, να τρωω το πανυπερτελειο φαγητο της γιαγιας, να μαυρισω, να παω καμπινγκ, να κανω το τελευταιο τσιγαρο με τη waldorf στο σημειο ''μας'' στην παραλιακη, να κανουμε ποδηλατο, να πεσω σε ατομα που αποφευγω, να καπνιζω κρυφα στην αυλη οταν κοιμαται η Γκεσταπο, να πηγαινουμε για ψωνια με την Γκεσταπο, βουτιες απο τα βραχακια και ο παππους να με φωναζει γοργονακι, καρπουζι, να μην μπορω να κοιμηθω το βραδυ γιατι κανουν φασαρια στα διπλανα μπαρ, να βλεπω γαλλικες ταινιες με Γκεσταπο, να ναι Σαββατοκυριακο και να εχω το σπιτι ολοδικο μου, να τη βγαζουμε στα κτελ πηγαινοντας πανω κατω, την βεραντα της θειας μου με θεα το πελαγος, να λιωνουμε στους mac με τη θεια και να ακουμε μουσικη, να βγαινω στη παραλιακη κι ας την απεχθανομαι, να δω παλιους συμμαθητες, τη γιαγια μου να μου παιρνει το παγωτο απο το χερι για να μην παχυνω, να μου γκρινιαζουν να μην πολυτρωω γιατι ειναι κριμα να χαλασω το σωμα μου (ειμαι λαιμαργη...παναθεμα...),να κοιμαμαι με waldorf και ολο το βραδυ να μιλαμε για οσα χασαμε οσο ημαστε μακρια, να ξυπναμε και να πινουμε καφεδακι στην αυλη, τη γκεσταπο να κανει μαθημα και να ακουω απο τις 8 το πρωι μεχρι το μεσημερι γαλλικα...θελω να ακουω το βραχιολακι του ποδιου μου να κουδουνιζει και να με δουλευει ο μπαμπας πως κανω σα κατσικα, να με παιρνει ο μπαμπας με τη μηχανη και να τρεχουμε στην εθνικη και μετα τα καποια μεσημερια να τρωμε παρεα σε διαφορα τσιπουραδικα, να φωναζω στο παππου για το αλατι, να δω το χαμογελο που θα σκασουν ο μπαμπας και η μαμα μετα απο οχτω μηνες που εχουν να με δουν στο αεροδρομειο και να φωναζει η μανα μου με το σκυλο να γαβγιζει, (κλασικα ο σκυλος μας παει παντου) ,να κοιμηθω στο κρεβατι μου και να μυριζει παρελθον, να ξαναψαξω τα συρταρια μου, να μου φωναζουν να βαλω αντιλιακο και να γυρναω καμενη, να τρωω ροδακινα στη θαλασσα, να φοραω τα δερματινα σανδαλακια μου, να με πηγαινει βαρκαδες ο παππους, να ξαπλωνω τα βραδια και να ρχεται να μου βαζει αουταν , μην τσιμπησουν το μονακριβο του εγγονι που λεει και ο ιδιος τα κουνουπια, να με φωναζουν ζουμπερο, να μαλωσω με Γκεσταπο, να χουμε να μιλησουμε βδομαδα και μετα να μαστε σαν να μην εγινε ποτε τιποτα, να θελω να φυγω απο Ελλαδα και να γυρισω στην αυτονομια μου, να μου λενε γιατι βγαινω και γιατι μυριζω τσιγαριλα, να βρισω το κολλητο μου που θα χαθει παλι το μαλακισμενο κι ας ειμαστε μαζι Στρασβουργο, να ηρεμισω γενικα βασικα...........................

Καλοκαιρακι μου here i come...

καλοκαιρινα φιλιαααα
σταλιν

10 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

αντε.........καλες διακοπες να εχεις!

Amélie Melon είπε...

Καλό καλοκαίρι!! Να περάσετε τέλεια με τη waldorf!

Ψυχανα-κω-λυόμενη είπε...

Καλή επιστροφή και καλά να περάσεις στην πατρίδα!!

Ανώνυμος είπε...

Καλοκαιράκι βραδινο μπανακι...
κλπ κλπ κλπ
Να περασεις τέλεια!!!!!!

Sophia Kollia είπε...

Να περάσεις καλά, να ηρεμίσεις να τα βρεις με τη μάνα σου, που όπως και να το κάνεις, άλλη δεν έχει σε αυτή τη ζωή τουλάχιστον....
Να βρεις και καλοκαιρινό γκόμενο (ελπίζω να μη το διαβάζει ούτε θεία ούτε μάνα το μπλόγκ)
Εμείς ψάχνουμε για σπίτι μανιωδώς, κάτι έχει γίνει , θα δούμε...
Πολλά φιλιά βρε!!

quaintrelle dandy είπε...

αχ 22 και σήμερα για μένα μέχρι να πατήσω Ελλαδίτσα :) Καλές διακοπές!!! Καλή αντάμωση με τη φιλεναδίτσα σου!

Δραπέτης είπε...

Η ανάρτηση μοσχομυρίζει καλοκαίρι!!! Μου έκανε κλικ πως να στο πω;;
Καλά να περάσεις!

Λόλα είπε...

Welcome home! <3 :))))

koulpa είπε...

πωπω ζηλεύωωωω.. όλα.. :) :)
καλά να περάσεις :) :)

Statler ή Waldorf είπε...

Καλο καλοκαιριιιιιι σε ολουυυυς...!!!

φιλιααααα
σταλιν