Σάββατο 24 Απριλίου 2010

feeling? what?


einai apisteuto...pws allazei i psyxologia mou apo tn mia stigmi stin alli...auti tn stigmi thelw na kryftw katw apo tn kouverta kai na klaiw mexri aurio...(kai parapanw)

I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late
I'm already torn

se trelainei auto to tragoudi...illusions never change...dn exei adiko...kai apo prin auto to moni kai to breathless me trelainei...this is how i feel...kai ti niwthw alitheia? tn mia petaw apo xara tn alli sta patwmata...mia zesti mia kryo...kai i thesi dipla mou akoma adeia einai...you crawled beneath my veins...san na me kyniga mia skia pou kapou kapou tis ksefeugw kai mporw na anapneusw eleuthera kai alliote me tiligei kai me rixnei katw...dn mporw na anapneusw...mou metra tis anases...1,2,3,4 ftanei...dn exw alles anapnoes...dn mporw na anapneusw...anapnoi...xmm,kai auto pou me pligwnei arketa einai oti autos pou mou metra tis anases eimai egw i idia...pagideumeni ston idio mou tn eauto...paiktis enos paixnidiou pou i idia exw stisei...kai pou me mathimatiki akriveia tha bgw xameni...xameni? i kerdismeni? dn gnwrizw akoma...i partida exei na teleiwsei edw kai tria xronia...dn ginetai na me misw toso..dn mou to epitrepw...an kai oi prakseis mou deixnoun alla...''den kserw poion paleuw na nikisw...'' ''niwthw na sfiggoun tn laimo mou tria xeria''...

...now, I don't care
I have no luck
I don't miss it all that much
There's just so many things
That I can't touch
I'm torn

kourastika ligo...kai auto me anisixei...gt tha prepei n ypomeinw polla akoma,i mallon dn exoun erthei ta xeirotera oute kata dianya...kai auto -klassika- me tromazei...thelw na kanw mia lista me to ti dn me fovizei...tha xei plaka...mia keni lista? dn nomizw...alla dn mou dinei kouragio to gegonos oti exw adeksei polla kai exw fanei dynati se poli poio dyskoles katastaseis...an kai auto dn tha eprepe na me mperdeuei...tha eprepe pleon na mou einai apolytws logiko...gt vasiko mou xaraktiristiko einai na kanw ta dyskola apla kai ta apla dyskola...giati panta na thelw na akouw ti aisthanetai o allos...? les kai oi prakseis mou einai liges...ti paralogismos autos?an kai tha mou peis paralogi eimai pws tha skeftomai logika? mpaaaa...

twra paizoume scrabble kai ofeilw na omologisw pws me iremei :)

statler

Δεν υπάρχουν σχόλια: