Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ηρεμια...




Το σπιτακι μου σιγα σιγα φτιαχνεται,περασε μια βδομαδα που χανομουν μεσα σε κουτες οπου μεσα στα πραγματα μου ξεπηδουσαν αναμνησεις καλα κρυμενες...(το προσπερναμε ομως αυτο...γιατι πονει). Εφτιαξα το κρεβατι,τις βιβλιοθηκες...Βεβαια,η ντουλαπα μου εσπασε, εμ δεν ειμαι δα και ο Μπομπ, να ρε παιδι μου σε τι χρειαζεται ενας ανδρας...Καλα να λες που δεν μου πεσε στο κεφαλι,φθηνα την εβγαλα με μια , δυο αντε πεντε μελανιες...Ετσι προς στιγμην τα ρουχαλακια μου βολοδερνουν ειτε στο πατωμα ειτε σε κουτες (κατι που με εκνευριζει αφανταστα γιατι ειναι ακαταστατο το σπιτι). Ερχονται ομως οι πρωτες διακοπες και θα σου πω εγω στο ΙΚΕΑ θα τη βγαλω...

Το διαβασμα μου μπαινει σε προγραμμα...Προσπαθω να βαλω σε ταξη τη σκεψη μου και να μαι μια συνεπεστατη φοιτητρια...Βρηκα και το τμημα που θα παω του χρονου. Βλεπεις, του χρονου επιλεγουμε ακομα πιο εξειδικευμενο τομεα ''biologie cellulaire et physiologie'' λες? Αιντε να δω...κι ''οπου φταξομε'' που λες κι εσυ. Βρηκα και καθηγητη να με παρει στο εργαστηριο του (φορεσα το χαμογελο και ας τολμουσε να πει οχι!)...Ενα μικρο θεματακι με τη συγκεντρωση εχω...αλλα που θα παει θα το διαλυσω...

Η δειλια του χωνευεται...αν και να αλλαξει χλωμο το βλεπω. Εδω ειμαι το ξερει...αλλα οσο αυτο δεν με πνιγει. Περα απο αυτο δεν θελω να μιλησω ξανα για κατι που με πληγωσε αρκετα...Οι φιλοι δεν χανονται τοσο ευκολα...ελπιζω κι εσυ να ξυπνησει καποια στιγμη και να μην με βγαλει ψευτρα...(ειναι και αυτο το κωλο ενστικτο που δεν σταματα να πιστευει...)

Ηρεμα...το τελευταιο καιρο ολα ειναι ηρεμα...Ελπιζω να πανε ολα καλα...Το χρειαζομαι, το χρειαζομαι οσο τιποτα αλλο!

την καληνυχτα μου,
σταλιν.

ΥΓ. Εσυ που γελας (μη νομιζεις, σε βλεπω...) και μενα με εκπλησσεις ευχαριστα...! ;)

7 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Τι τις θες τις κατασκευές μανίτσα μου, μαζόχα είσαι? Φώναξε κειδα χάμω κανα πρόθυμο παληκάρι να σου κάνει τη δουλειά και εσύ μαγείρεψέ του τίποτα να φάει για ευχαριστώ. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Εγώ πάντως αν ήμουν εκεί θα στα έφτιαχνα γιατί είμαι και γαμώ τους μάστορες! Αλλά στα φαγητά είμαι απαιτητικός όπως ξέρεις και θα έπρεπε να φτιάξεις από μουσακά και πάνω...

Καλησπέρα!

gnostosagnostos είπε...

Δεν μου αρέσουν οι ηρεμίες και το ξέρεις αυτο ε???????

Statler ή Waldorf είπε...

Ένστικτο είναι το δικό μου που λέει ότι κάνεις χαζομάρες μικρή, πνιγμένη φίλη μου..!Το μυαλό σου θέλει ακόμα να πιστεύει και όχι το ένστικτό σου! :Ρ Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει!! Τα φιλιά μου.

waldorf

Statler ή Waldorf είπε...

Αμερικλανακι...τι να σε πω? Σε λιγες μερες θα πρεπει να φτιαξω τη ντουλαπα...κανενα εισητηριο για Γαλλια σε περισσευει? Και απο μενα ξες...οτι μου πεις θα στο μαγειρεψω...θυσια ρε...θυσια...

Γνωστε? Γιατι καλε? Κι εγω που νομιζα πως ηρεμια και γνωστος ειστε συνωνυμα...χαμενε ε χαμενε...ανασκουμπωσου...!

Μικρη...ουφ και ξανα ουφ...γαμωτο...νομιζα πως θα σου κρυφτω? Μπα...και να θελα...Θελω τι να κανω? Τη λυση παντως την εδωσε ο Μαρτζι...θα με πλακωσει στο ξυλο να μεινω στο τοπο...βολικοτατο ετσι?

σταλιν.

Διαμαντένια είπε...

Δεν ξέρω πλέον σε ποιες καταστάσεις η ηρεμία είναι καλό...
Η ελπίδα όμως ότι όλα θα πάνε καλά, μάλλον κάνει την ηρεμία θετική...
Ελπίζω να πάνε όλα όπως τα θές... μου έβγαλε μια μελαγχολία η ανάρτηση σου... εύχομαι να είμαι λάθος...

Φιλί Διαμαντένιο!

Statler ή Waldorf είπε...

Διαμαντενια μου τωρα αν σου πω πως επεσες εξω θα μαι ψευτρα...ναι υπαρχει μια μικρη μελαγχολια αλλα τη καταχωνιαζουμε και λεμε οχι δεν υπαρχει...Ελπιζω να μην με τουμπαρει...

φιλια πολλα...
σταλιν

Ανώνυμος είπε...

Ηρεμία,ότι καλύτερο :))