Τρίτη 10 Μαΐου 2011

IGNOTI NULLA CUPITO…σώπα!

 

 

-Ευτυχία είναι να αισθάνεσαι τη σιγουριά ότι βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο…εγώ που είμαι desoriantee μια ζωή τι θα κάνω?

- Γίνεται να μην ξανά ακούσω το you cant always get what you want? Rolling Stones σας μισώ! (η αλήθεια πονά μαλάκο!)

-Βαριέμαι να πάω να πληρώσω τους λογαριασμούς…il me fait chier!

- Θέλω να μείνω κάτω από το πάπλωμα μέχρι να με πλακώσει…γίνεται?

-Θα βγάλω την υλη της βιοχημείας? Μόνο χθες διάβαζα τις γάμω πρωτεΐνες κάνα δίωρο!

-Μισώ το facebook…και γιατί δεν το διαγράφεις ηλίθια? Ε? Ε?

-Έχω κολλήσει και βλέπω το ‘’la boum’’ ξανά και ξανά, η ταινία της εφηβείας μου…μου θυμίζει τους καυγάδες μου με τη Γκεστάπο, να μαλώνουμε μια ζωή στα γαλλικά για να μην μας καταλάβουν merde c’est le bordel international je sais pas…λες και δεν καταλαβαίνει ο κόσμος οτι πλακωνόμαστε…

-Θα βρω κούτες να μετακομίσω? Φοβάμαι να ανοίξω τις ντουλάπες και να τα βάλω όλα πάλι σε βαλίτσες...θα πρέπει πάλι να αναμετρηθώ με το παρελθόν, όταν τα καταχώνιαζα δεν είχα προβλέψει ότι θα μετακόμιζα σύντομα!

-Θα βρέξει και βαριέμαι ακόμα πιο πολύ να πάω να πληρώσω τους λογαριασμούς…επαναλαμβάνομαι ε?

-Στις 20 Μάη  περιμένω τα καμάρια να με πάρουν…20 Μάη η Λωζάννη θα ναι πια παρελθόν! Άραγε τι να αφήσω πίσω και τι να πάρω μαζί μου στο Στρασβούργο?

-‘’ Μας κλωτσάγε ο Γιώργος , κλωτσήσαμε το Γιάννη ’’  τελικά παίζει ισχυρά…!

-Πραγματικότητα + όνειρα ----> κινητό και νερό , όταν τα βάζεις μαζί, πολλές φορές χαλάνε…τς τς τς

-Στρασβούργο σου ρχομαι…( το πα?) Ναι , τελικά πάω Στρασβούργο…μικρή Waldorf  τα χιλιόμετρα αρχίζουν να μειώνονται!

 

 

μερααα Στάλιν.

4 σχόλια:

next_day είπε...

Αυτό το θέμα με τους λογαριασμούς το έχω κι εγώ σήμερα!!!
Βαριέμαι απίστευτα!
Άσε που πρέπει να πάω και σούπερ! Γκρρρ.....
Τα άσχημα του να φεύγουν τα γονίδια απο το σπίτι!!!!!

the elf at bay είπε...

Χέστο το fb και κοίτα να φτιάξεις βαλίτσα :-P

Ωραίοι οι Rolling Stones κι ας λένε την αλήθεια.

Α bientot! (η σιρκονφλεξ δεν υπάρχει στο πληκτρολόγιο οπότε μην περιμένετε και πολλά γαλλικά!).

gnostosagnostos είπε...

αυτα τα κρυα αστεια που λενε εκει....μπλιαχ!

τουσ λογαριασμους τους εχω ολους σε ενα λογαριασμο σε μια τραπεζα και ελυσα αυτο το προβληματακι ομορφα και ωραια

Αμερικλάνος είπε...

πο ρε ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που έχει ο κόσμος αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Θα μετακομίσει λέει από τη Λωζάνη στο Στρασβούργο, ζει ένα δράμα!