Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

I’m not awake yet…!

 

Οι μέρες κυλούν και εγώ απλά τις βλέπω…Δεν βρίσκω πια το λόγο να μαι εδω…Η απόφαση έχει πια παρθεί και απλά δεν λένε να το καταλάβουν.Ανυπομονώ να περάσουν όλα και επιτέλους να κατέβω…Γκρινιάζεις πως δεν προσπαθώ, μα δεν μπορώ πια, και δεν βρίσκω και το λόγο…

Τουλάχιστον έχω χρόνο και τρέχω. Πως? Σα το βλάκα, με το που βγω από το σπίτι κάτι με πιάνει και πάω στο πάρκο και τρέχω…Τώρα από τι δεν ξέρω. Ψέματα! Μπορεί και να ξέρω…! Προς στιγμήν δεν θέλω να μάθω…Απλά βγαίνω και τρέχω…ήθελα να ξέρα πως αντέχω με το τσιγάρο…!

 Γίνεται να αναστηθεί και να πάω σε live του? ΕΕΕεεε καλέ θεούλη που δεν ξέρω αν υπάρχεις? Άσχετο αλλά σήμερα οοοολη μέρα έχω λιώσει να ακούω Gallaher, τι θεός…!

Λέω να βγω σήμερα μπας και ξεχαστώ…από βδομάδα έρχεται ο μπαμπάς ,να μιλήσουμε λέει. Θα μιλήσουμε? Θα καταλάβει? Τώρα την άλλη τι την φέρνει όμως? Πέρα από αυτό ας μην σκέφτομαι αρνητικά, όλα καλά θα πάνε! Θα πάνε? Θα πάνε μην μιλείς…!

Γενικά δεν πάει κάτι άσχημα, αν εξαιρέσεις πως η Γκεστάπο θεώρει πως όλο αυτό ήταν μια τρελή παροδική κρίση. Έχουν περάσει δυο βδομάδες και η γνώμη μου δεν έχει αλλάξει…ΙΣΑ ΙΣΑ νιώθω ανακούφιση και ηρεμία. Περίεργο πράγμα όμως, τόσο καιρό ζητώ για ηρεμία και τώρα που ήρθε δεν ξέρω πως να τη διαχειριστώ…!

Έκλεισα και τα εισιτήρια για Στρασβούργο. Αμέ, θα πάω στο κολλητό να μου φτιάξει το κέφι. Αφού δεν κατεβαίνω Ελλάδα ας είμαι με οικογένεια…καλυτέρα από το να μείνω μονή εδω. Δέκα μερούλες εκεί δεν είναι κακά.

Όλα καλά θα πάνε.Προς τι η επανάληψη? Μπας και με πείσω και φύγει και το γαμημένο άγχος και βάλω και καμιά μπουκιά. Ουφ.

Καλό Σάββατο-Κύριακο

Στάλιν.

2 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Καλησπέρα χρυσό μου !
Τρέξε τρέξε να γίνεις στυλάκι!!
Φέρνει κα ιτην άλλη ε? Εμ πως! Σιγά μην άφηνε την ευκαιρία για βόλτα!
Κακίες λέω, αλλά εντάξει έλεος! Λίγο χώρο ...δεν μπορεί να μην έχει νιώσει αρνητικά βάιπς!!
Ψυχραιμία και να περάσεις τέλεια στο Στρασβούργο!
Καλό Πάσχα βρε!!

Statler ή Waldorf είπε...

Καλησπεραααα...

τολμω να πω μου λειψατε!!! Με το που κατεβω πρωτη σταση θα στε εσεις!!! Ναι γαμωτο τη φερνει...τρεις μεσα στο σπιτακι μου θα πνιγουμε...αλλα δε βαριεσαι...!

εμ, να πω καλο πασχα? Νωρις ειναι ακομα μωρε...

φιλια
σταλιν