Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Μυστικά? 7 μικρά μυστικά λοιπόν…

Επειδή μέρες τώρα κάνω βόλτες από blog σε blog βλέπω να γράφετε όλοι μυστικά ζήλεψα…

Ας γράψω και εγώ λοιπόν…

 

 

7. Όταν πρωτοήρθα εδω δεν μπορούσα να κοιμηθώ μόνη και κοιμόμουν με τη  waldorf  στο skype ή με το λαπι τοπι να παίζει μουσική ή ταινίες…Ακόμα και τώρα είναι μέρες που ο φόβος αυτός με επισκέπτεται και δεν μπορώ με τίποτα να κοιμηθώ!

6.Έχω σκεφτεί άπειρες φορές να τα παρατήσω όλα και να πάω στη Καλών Τεχνών στη Γάλλια, να πιάσω δουλειά και να μην ξανά επικοινωνήσω με τους δικούς μου ποτέ πια!

5. Στα 19 μου άρχισα να έχω μια πιο ουσιώδης σχέση με το μπαμπά μου, μέχρι τότε ήμασταν απλά δυο ξένοι. Με έπαιρνε κάθε Σαββατοκύριακο σπίτι και εγώ καθόμουν στο δήθεν δωμάτιο μου και μετρούσα τις μέρες αντίστροφα για να πάω στη μαμά. Τώρα δεν ξεκολλά ο ένας από τον άλλο!

4. Από μικρή είχα ένα κόλλημα με τα δέντρα και σκαρφάλωνα πάντα στο πιο ψηλό κλαδί, μια μέρα λοιπόν η μάνα μου ήθελε να φύγουμε νωρίς από το σπίτι κάποιων φίλων και εγώ επειδή δεν ήθελα πήγα και σκαρφάλωσα σε ένα πολύ ψηλό δέντρο και δεν κατέβαινα με ΤΙΠΟΤΑ! Μέχρι που κάλεσαν τη πυροσβεστική και κατέβηκα θέλοντας και μη!

3. Πέρυσι κατέβηκα Ελλάδα κρυφά ενώ οι δικοί μου νόμιζαν ότι ήμουν Γενεύη! Δεν άντεχα άθελα Ελλάδα , μεγάλη στέρηση! Μπορεί και φέτος να κατέβω το Πάσχα Ελλάδα, Ζυρίχη εννοώ :p

2. Πάντα είχα ένα  μεγάλο κόλλημα με τη μουσική και  με το ραδιόφωνο,και θα θελα κάποια στιγμή να ασχοληθώ επαγγελματικά.

1.Στο γυμνάσιο αντιπαθούσα τρελά τη waldorf ,μου φαινόταν πολύ απόμακρη και ψηλομύτα για αυτό και την απέφευγα συνειδητά. Έλα όμως που στο λύκειο ο τότε κολλητός μου τη γούσταρε και πήγα κι έκατσα μαζί της για να τον βοηθήσω…και από τότε? Απλά είναι ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της ζωής μου!

 

 

την καλημέρα μου

Στάλιν

3 σχόλια:

next_day είπε...

λάτρεψα το τελευταιό μυστικό!
Μερικές φορές τα καλύτερα έρχονται απο εκεί που δεν τα περιμένουμε!

Statler ή Waldorf είπε...

next day: Oντως...και εγω το αγαπαω πολυ αυτο το μυστικο!!!

Την καλημεραααα μου!!!

Vangel Greko είπε...

Τι ιδιαίτερα μυστικά είναι τούτα;

Και τι παράξενο παιχνίδι της μοίρας με την γνωριμία σου με τη Waldorf!!

Καλή βδομάδα!!

Τα σέβη μου!!